وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هانوفر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در ادامه هفته سیزدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ با ۵ گل هانوفر را شکست داد. در ادامه نظر باواریاییها را پس از این پیروزی می خوانید.

یوپ هاینکس : 

ما واقعا شایسته این برد بودیم. ما دراین بازی تیم تراز اول و باکلاسی بودیم. از همان ابتدای بازی کاملا تهاجمی عمل کردیم. ما نسبت به بازیهای قبلی مان منسجم تر بودیم و درجریان این بازی به تمرکز کاملی به ویژه در خط دفاعی نیاز داشتیم. در طول 90 دقیقه واقعا خوش درخشیدیم.

 

فیلیپ لام : 

ما خیلی خیلی خیلی خوب بودیم. ما از همان ابتدا حریف را تحت فشار گذاشتیم و درپایان نیمه اول 0-3 جلو افتادیم ولی در نیمه دوم هم آرام ننشستیم. واقعا می توانیم از عملکردمان راضی و خوشنود باشیم.  4شنبه باید مقابل فرایبورگ به میدان برویم. البته می دانیم که بازی خارج از خانه سختی در انتظار ماست. ما همیشه در سالهای اخیر درخانه فرایبورگ کار سختی داشتیم. پس باید در آن بازی با تمرکز تمام بازی کنیم و از ابتدا تمرکز داشته باشیم؛ دقیقا مثل بازی شنبه شب.  

 

ماریو گومز : 

پس از این مدت طولانی که دور از میادین بودم، بازی کردن مجددا و گلزنی دوباره احساسی فوق العاده است. گل من بسیار عالی بود. واقعا با این گل سربلند شدم. مجددا برای من مسلم شد که فوتبال تا چه حد برای من مهم است. به لحاظ شخصی این حضوری مثبت برای من تلقی می شود. به تلاش خود ادامه می دهم و بهترین بازی های خود را به نمایش می گذارم. این بسیار مهم است که به پیروزی های خود ادامه دهیم و تا کریسمس امتیازی از دست ندهیم. به سرمربی تیم اعتماد دارم و می دانم که او بهترین تصمیمات ممکن را خواهد گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
سجـــــــادٍ همیشه بایرنی یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 22:36

فقــــــط میتــــونـم بگـــم راضــــی ام ازت بــــــــایرن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد