وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن‌باوئر:‌ انتقاد از خود باعث ناآرامی و بحران در بایرن می‌شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اسطوره فوتبال آلمان از معاون باشگاه بایرن‌ بخاطر اظهارات آشکار و انتقاد‌آمیز اخیرش ایراد گرفت و آن را عاملی برای ایجاد هیاهو در رسانه‌ها دانست.

به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، فرانتس بکن‌باوئر شب گذشته میهمان شبکه تلویزیونی «اسکای 90» بود. وی در بخشی از اظهارات خود، کارل هاینس رومنیگه، مرد شماره 2 مونیخی‌ها را مورد سرزنش قرار داد و گفت: وقتی یک مسئول در محافل عمومی از تیمش انتقاد تند می‌کند، رسانه‌ها از این حرف‌ها بحران می‌سازند.

بازیکن و مربی پیشین ژرمن‌ها که خود سال‌ها در رده‌های مختلف با بایرن به عنوان بازیکن، مربی و رئیس باشگاه کار کرده است، با بیان این جملات از رومنیگه ایراد گرفت. زیرا مسئول شماره 2 سرخ‌پوشان پس از بازی منجر به تساوی یک بر یک هفته قبل مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: دو بازی اخیر بایرن مقابل والنسیا و نورنبرگ (تساوی یک بر یک) مرا راضی و خوشحال نمی‌کند. بایرن باید از خواب بیدار شود. باید کلید شروع کار را بزنیم و کارهایی انجام دهیم که ما را قدرتمند ساخته و به اوج رساند.

به باور بکن‌باوئر بیان چنین حرف‌هایی از زبان مقامی که اکنون در جمع مونیخی‌ها مسئولیت دارد، بحران ساز است، اما نایب رئیس مونیخی‌ها می‌گوید نتیجه انتقادش منجر شده تا ابتدای هفته جاری تیمش 5 بر صفر در بوندسلیگا مقابل هانوفر برنده شود.

مربی آلمان‌ها در جام جهانی 1990 ایتالیا در برنامه شب گذشته افزود: انتقاد از تیم خودی را باید در محفل خصوصی و خانگی بیان کرد و به بیرون انتشار نداد که انجام این کار خود باعث ایجاد نا‌‌ آرامی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد