وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: اولین گلم برای بایرن حس ویژه ای داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خاوی مارتینز، ستاره اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ خوشحالی اش را از به ثمر رساندن اولین گلش برای این تیم در بازی شنبه شب باواریایی ها مقابل هانوفر ابراز کرد.

دراین بازی بایرن مونیخ موفق شد تا با نتیجه 0-5 از سد هانوفر عبور کند و این بازیکن اسپانیایی که از زمان پیوستنش به بایرن در بازار نقل و انتقالات تابستانی تا به حال روزهای سختی را در آلیانس آرنا پشت سرگذاشته، خوشحالی اش را از گلزنی برای باواریایی ها برزبان آورده.  

خاوی مارتینز در صحبت هایی به بوندسلیگا دات کام گفت: «این اولین گل من در بوندسلیگا برای بایرن مونیخ بود و اتفاق ویژه ای برایم بود. واقعا خوشحالم. چون به تیمم کمک کردم. من توپ این بازی را برای یادگاری به خانه بردم. برایم حس ویژه ای است و این توپ را یادگاری نگه خواهم داشت و مراقبش خواهم بود.»

او در مورد برد بایرن مونیخ در این بازی گفت: «این برد دیگری برای تیم ما مقابل یک حریف سرسخت بود. واقعا خوشحالم که اولین گلم برای بایرن را زده ام. تیم ما شروع خیلی خوبی در این بازی داشت. ما تلاش می کردیم تا توپ را درنیمه زمین حریف نگاه داریم و از همان ابتدا برای آنها مشکل آفرینی کردیم. گل من هم به ما کمک زیادی کرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد