وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین وضعیت مصدومیت مارتینز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آسیب دیدگی خاوی مارتینز هافبک تدافعی و اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ که دو روز قبل در اثر برخورد با هم تیمی اش جروم بواتنگ دچار آسیب دیدگی شد و تمرین بایرن را ترک کرد، چندان جدی نبوده و این بازیکن حتی ممکن است در آخرین دیدار نیم فصل اول بایرن برابر گلادباخ نیز به میدان برود. این درحالیست که گوستاوو و روبن نیز اخیرا تمرینات سبک خود را برای باواریایی ها آغاز کرده اند. 

دکتر هانس ویللم مولر ولفارت ، پزشک بایرن مونیخ در این رابطه گفت : "خوشبخانه این فقط یک کشیدگی عضله است و موضوع مهمی نیست." 

بواتنگ نیز که متهم اصلی در مورد آسیب دیدگی مارتینز است، گفت: "من کمی دیر اقدام به تک زدن کردم. در این هوای سرد این برخورد ها درد بسیاری را در پی خواهد داشت. با این وجود اتفاقاتی مانند این، در تمرینات رخ می دهد. من با مارتینز صحبت کرده ام و او گفته است که مشکل چندانی وجود ندارد و به زودی به تمرینات باز خواهد گشت." 

اما بازیکن 16 ساله و با استعداد هامبورگ یعنی لوین ازتونالی مورد توجه باواریایی ها قرار گرفته است. این بازیکن نوه اووه زیلر اسطوره باشگاه هامبورگ است. رئیس آکادمی جوانان هامبورگ که باستین راینهاردت نام دارد در این زمیه گفت : "ما از علاقه مندی بایرن مونیخ به این بازیکن با خبریم. هرکاری را خواهیم کرد که او را در هامبورگ حفظ کنیم.ما این خبر را جدی می گیریم و می خواهیم به او کمک کنیم تا به تیم اصلی هامبورگ راه یابد."لوین ازتونالی نوه دختری اووه زیلر است که حاصل ازدواج دختر زیلر و مت ازتونالی یکی از مربیان تیم های پایه هامبورگ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد