وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: اوضاع بایرن نمی تواند بهتر از این باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی باتجربه بایرن مونیخ در صحبت هایی به تمجید از عملکرد خوب شاگردانش از ابتدای فصل تا به اینجا پرداخت و به این نکته اشاره کرد که نمایش خوب باواریایی ها در بازی سه شنبه شب جام حذفی مقابل آگسبورگ که با برد 0-2 به همراه بود، در خارج از روزهای عادی به دست آمد.

گلهای ماریو گومز و ژردان شقیری باعث شد تا بایرن پیروز این بازی لقب بگیرد و این در شرایطی بود که آنها ده نفره بازی را به پایان بردند.  

در پایان این مسابقه هاینکس به وب سایت رسمی باشگاه گفت: «می دانستیم که کار سختی خواهیم داشت. این آخرین بازی سال ما بود و بازیکنان از نظر روانی، به تعطیلات فکر می کنند. ما درنیمه اول خوب بازی نکردیم. مخصوصا اینکه در تغییر بازی از دفاع به حمله عملکرد خوبی نداشتیم. تا به اینجای فصل بازیهای زیادی انجام داده بودیم و باید بپذیریم که بعضی روزها در اوج نیستیم.»

فرانک ریبری در دقیقه 47 این بازی ، به خاطر سیلی زدن به جا چئول کو، بازیکن حریف از زمین اخراج شد و سرمربی تیم باواریایی از رفتار او انتقاد کرد و گفت: «این کارت قرمز نتیجه یک تحریک بود ولی هیچ بحثی در آن نیست. بازیکنان بایرن باید از چنین برخوردهایی اجتناب کنند. ما بعد از تعویض ها در خط دفاع خیلی بهتر شدیم و می دانستم که در نیمه دوم خطرساز خواهیم بود. من در مجموع از عملکرد تیمم راضی ام. چون ما در بازه های زیادی از نیم فصل اول فوق العاده بودیم. اوضاع نمی تواند برای ما بهتر از این باشد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد