وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوتار ماتئوس: سفر آرسنال در اروپا طولانی نخواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله حذفی به هم رسیدند. حضور لوکاس پودولسکی و پر مرتساکر دو ملی پوش آلمانی باشگاه لندنی می تواند به جذابیت های این دیدار اضافه کند.

لوتار ماتئوس کاپیتان اسبق بایرن پس از اعلام این قرعه به بخش خبری شبکه اسکای گفت: "پودولسکی در مونیخ هرگز نتوانست مهارت های خود را نشان دهد و موفق نبود. او از انگیزه ی بالایی برای این دیدار برخوردار است. او به فوتبال عشق می ورزد و آن را به خوبی در بازی های خود نشان می دهد اما این برای آرسنال کافی نیست. به نظر من آن ها مسیر طولانی در اروپا نخواهند داشت."

ماتئوس 51 ساله در مورد سایر تیم های آلمانی نیز ادامه داد: "دورتموند کار بسیار دشواری در پیش دارد. آنها در قیاس با سه تیم دیگر با قرعه ای سخت تر روبرو شده اند. شالکه نیز اگر بتواند به شرایط خود و حواشی ایجاد شده در این باشگاه سر و سامان دهد با توجه به هواداران متعصب و پر شور گلزنکرشنی می توان صعود به مرحله بعدی را برای آن ها متصور شد."

نظرات 1 + ارسال نظر
Bavariaboy یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 23:42

نقطه قوت آرسنال فقط تو خط حمله است ، هاینکس باید تا اون موقع به یه ترکیب دفاعی مطمئن برسه......وگرنه اونوقت باید متر بیاریم طول و عرض سفر خودمونو متر کنیم...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد