وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابراز رضایت بادشتوبر از روند بهبودی مصدومیت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هولگر بادشتوبر مدافع جوان باشگاه بایرن مونیخ که با مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی مواجه شده ابراز امیدواری کرد بتواند سریعتر از زمان تعیین شده به میادین بازگردد.

مدافع 23 ساله بایرن که با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان صحبت می کرد گفت:" هدف من بازگشتی سریع است اما برای اینکار باید به توصیه های مربیان و پزشکان تیم توجه زیادی داشته باشم و معقولانه تمرین کنم."

یوپ هاینکس سرمربی باشگاه بایرن مونیخ ابراز امیدواری که این مدافع مصدوم بتواند هر چه سریعتر بار دیگر دویدن را آغاز کند هر چند که این تنها پس از شش هفته از عمل جراحی کمی خوشبینانه است. هولگر بادشتوبر اوایل دسامبر مورد عمل جراحی قرار گرفت او هر روز در کمپ بایرن حاضر می شود و تمرینات خود برای تقویت ماهیچه های پای مصدوم را پی میگیرد. بهبودی بادشتوبر به خوبی پیش می رود. او حتی می تواند بار دیگر رانندگی کند.

بادشتوبر در این خصوص می گوید:" من جوان هستم و بافت های آسیب دیده سریع تر ترمیم می شود و من از این نظر بسیار خوشبین هستم هر چند که من این مصدومیت را قبول کرده ام و باید با بهبودی کامل به تمرینات بایرن بازگردم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد