وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: بایرن بخت بیشتری برای صعود دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لژیونر آلمانی آرسنال انگلیس معتقد است در لیگ قهرمانان اروپا شانس موفقیت تیمش مقابل بایرن کم است.

به نقل از نشریه ولت‌‌‌ام زون‌تاگ، «لوکاس پودولسکی» برای رویارویی با مونیخی‌ها انگیزه زیادی دارد. این ملی‌پوش 27 ساله که تابستان سال جاری به عضویت «توپچی‌های لندن‌»‌ درآمد، در سال‌های 2006 تا 2009 بازیکن «باوارایی‌ها» بود.

وی که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مجبور به رویارویی با بایرن است، اظهار داشت: با توجه به شناختی که از بایرن دارم، مسلما آنها در رویارویی با ما پیشتاز هستند و بخت بیشتری دارند؛ اما این نبرد شامل 2 بازی است. 2 دیدار که می‌توانیم دنبال موفقیت برای خود گشته و به مرحله بالاتر صعود کنیم.

«پولدی» افزود: آرسنال به قدر کافی کیفیت دارد. پس می‌تواند مقابل بایرن ادعای پیروزی کند.

ستاره محبوب ژرمن‌ها که به مناسبت رویارویی با پرافتخارترین تیم باشگاهی کشورش مصاحبه کرد، از زندگی در قلب انگلیس اظهار خرسندی کرد.

وی افزود: وقتی برای اولین بار مطلع شدم آرسنال دنبال جذب من هست، خیلی خوشحال شدم و سریع تصمیم گرفتم به لندنی‌ها پاسخ مثبت دهم. پاسخی که به درستی آن هیچ‌وقت تردید نکرده‌ام.

به باور این ستاره سابق ژرمن‌ها در تیم اف.ث.کلن، وی به عنوان محبوب‌ترین و باسابقه ترین عضو بیشتر از حالا که بازیکن «تفنگداران شهر لندن»‌است، به چشم اصحاب رسانه می‌آمد.

پودولسکی به همین دلیل افزود: تا زمانی که بازیکن اف.ث.کلن بودم، همیشه  جلوی چشم مردم و رسانه‌ها بودم. هر حرکتی که می‌کردم، فوری مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گرفت و حتی تفسیر می‌شد. اما در آرسنال این حالت کمتر به چشم می‌خورد. پس آرامش بیشتری دارم. به این ترتیب بهتر می‌توانم حواسم را معطوف فوتبال کنم.

یاران او سه‌شنبه شب در ورزشگاه امارات در بازی رفت به استقبال از سرخ‌پوشان‌های مونیخی خواهند رفت.

نظرات 6 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 14:50

اینجا که همش فوتباله که!

الان من از فوتبال فراریم چه کنم؟

نواب یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 15:41

4تا تو شاختونه زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچ.....

Bavariaboy یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 19:08

سس میزنیم به آرسنال درسته قورتشون میدیم تنها شانسی که دارن رنگ سس و میتونن تعیین کنن..........…زنده باد بایرن .......

شاهین یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 21:21

با این حرفا می خوان مغرورمون کنن

امیر عباس یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 21:40

معلومه خیلی ترسیدن

امیرحسین دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 01:20 http://bayern.blogsky.com

صد در صد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد