وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: بیائید راجع به گواردیولا حرف نزنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خاوی مارتینز بازیکن اسپانیایی بایرن مونیخ بر این باور است که باواریایی ها باید تمرکزشان را برروی این فصل قرار دهند و به آمدن گواردیولا در ابتدای فصل بعد فکر نکنند.

این در حالی است که چندی پیش پپ گواردیولا، مربی سابق بارسلونا به عنوان سرمربی بایرن در فصل بعد معرفی شد و بعد از آن بود که صحبت های زیادی مطرح شد و خیلی ها از این انتخاب سورپرایز کننده صحبت کردند ولی خاوی مارتینز معتقد است که دیگر نباید در مورد پپ صحبت کرد.

این بازیکن 24 ساله اسپانیایی در صحبت هایی به تی زد گفت: «بیائید بیشتر از این درمورد گواردیولا صحبت نکنیم. در طول یک هفته، در زمانی که این توافق رسما اعلام شد، ما راجع به هیچ موضوع دیگری صحبت نکردیم. در بازی با گروتر فورث که با برد 0-2 بایرن همراه بود و اولین بازی بعد از اعلام نام گواردیولا به عنوان مربی فصل بعد بایرن بود، ما زیاد خوب نبودیم.  همین مارا به خود آورد تا بفهمیم که رقابت های لیگ همچنان در حال جریان است.»

بایرن مونیخ در حال حاضر با 15 امتیاز فاصله نسبت به بروسیا دورتموند در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد ولی خاوی مارتینز معتقد است که باید روی رقابت ها تمرکز کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا آمدن گواردیولا سبک بازی بایرن را پیشرفت خواهد داد یا خیر گفت: «زمان گویای همه چیز است. ولی بایرن در حال حاضر هم خیلی خوب بازی می کند. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. اکثریت بازیکنان تیم ما هنوز خیلی جوان هستند.»

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 21:20

منم اعصابم خورد شده از این اسم گوواردیولا و شایعاتی که دور ور تیمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد