وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: بایرن و بارسا مدعی قهرمانی هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اوتمار هیتسفلد، سرمربی سابق باشگاه بایرن مونیخ در مقاله ای که برای مجله کیکر نوشته، به آنالیز تیم سابقش و البته اوضاع فوتبال اروپایی و 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است. 

با اتمام رقابت های دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، او از تیم هایی که بخت بیشتری برای قهرمانی در معتبرترین تورنمنت اروپایی دارند صحبت کرده.

هیتسفلد در نبرد برای کسب جام قهرمانی اروپایی، تیم سابقش و بارسلونا را در جایگاهی بالاتر از رئال مادرید و دورتموند می بیند و در این باره نوشته:« من بایرن مونیخ را در سطح و حد و اندازه های بارسلونا می بینم و دورتموند و رئال مادرید نیز در یک سطح و یک پله پائین تر از دو تیم قبلی هستند.»

شکست بایرن مونیخ مقابل آرسنال در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به تعبیر هیتسفلد:« یک اشتباه زیبایی شناختی دلیل باخت بایرن مقابل آرسنال بود.» او در ادامه مقاله اش به تمجید از بازی بارسلونا مقابل میلان در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی و به ویژه بازی خوب لیونل مسی پرداخته و نوشته:« کاری که لیونل مسی و هم تیمی هایش در بازی 0-4 مقابل میلان انجام دادند، یک فوتبال رویایی و فوق العاده بود.»

این برد درحالی به دست آمد که بارسلونا در بازی رفت با نتیجه 0-2 شکست خورده بود و خیلی ها بازگشت این تیم و بقا در این تورنمنت را با توجه به روزهای پر افت و خیز بارسا، غیرممکن می دانستند.

هیستفلد در ادامه به این نکته اشاره کرد که با وجودی که ابقا و ادامه حضور بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می تواند برای تیم هایی مثل بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند حسرت آور و ناراحت کننده باشد، ولی حضور تیم کاتالان در مرحله یک چهارم پایانی رقابت های این فصل، جذابیت این رقابت ها را افزایش خواهد داد. به علاوه او بر این باور است که در یک شب خوب، :« چه بایرن و چه دورتموند، کیفیت خوب برای حذف کردن غول بزرگ فوتبال اسپانیا رادارند؛ البته در یک شب خوب و رویایی.»

تیم دیگری که به نظر هیتسفلد خطرناک می رسد، یوونتوس است. و البته پاری سن ژرمن را تیمی می بیند که هنوز به بلوغ اروپایی کافی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا دست نیافته.

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن اشتایگر شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 21:37

ولى به نظرمن دورتموند و بایرن مدعی هستن

ژردان یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 01:37

گالاتاسرای بنظرم فینالیست میشه ...

محسن اشتایگر یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 02:22

ژردان یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 08:52

ببین کی گفتم ...

Deutsch girl یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 21:34

لطفا برین به بوندسلیگا رای بدین خیلی عقبیم
http://www.tarafdari.com/poll/4/

Bavariaboy دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 00:27

خداوکیلی این دورتموند خیلی خرشانسه تو قرعه کشی اول خورده به شاختار بعد مالاگا اما ما اول ارسنال حالا یوونتوس بعدم لابد رئال فینالم بارسلون دیگه از این سخت ترم میشه........اما فکرشو بکنین اونوقت قهرمانی چه حالی میده .....کری خوندن یه سال من که تأمین میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد