وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان‌بومل: قهرمان امسال اروپا بارسا یا بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال هلند معتقد است از میان بایرن و بارسلونا، یکی قهرمان اروپا خواهد شد.

با نزدیک شدن به موعد برگزاری دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هفته آینده، بازار پیش‌بینی‌ها در مورد نتایج این پیکارها در بین اهالی ورزش جهان همچنان داغ است. مارک فان‌بومل که بعد از رقابت‌های یورو 2012 از «لاله‌های نارنجی» (تیم هلند) در سن 35 سالگی کناره‌گیری کرد، جزو آخرین نفراتی است که در این مورد اظهار نظر کرده است.

وی گفت:‌ رویارویی بایرن و بارسا را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را حتما تماشا خواهم کرد. چون گمان می‌کنم قهرمان امسال اروپا از بین این دو تیم است.

این بازیکن مجرب و زحمتکش خود 4 سال برای مونیخی‌ها و یک سال نیز برای کاتالان‌ها بازی کرده است. وی در گفت‌وگو با روزنامه ال‌موندو دیپورتیو افزود: البته در مصاف این دو تیم، من بی‌طرف هستم. هم برای بایرن و هم برای بارسا بازی کرده‌ام. در این 2 تیم اوقات بسیار خوشی داشتم. هر چند مدت حضورم در بایرن، خیلی بیشتر از بارسا بود. فکر می‌کنم با توجه به دیدار رفت و برگشت این دو، ما مسابقات بسیار تماشایی و درخور توجهی خواهیم داشت که علاقمندان فوتبال سراسر دنیا می‌توانند از تماشای این مسابقات واقعا لذت ببرند.

وی معتقد است نبرد این دو تیم آلمانی و اسپانیایی، نبردی برابر خواهد بود که یکی بر دیگری برتری نخواهد داشت.

ستاره با تجربه هلندی‌ها عنوان کرد:‌ بسیاری می‌گویند بایرن برتری و شانس بیشتری دارد. به این جدال من طور دیگری می‌نگرم. چون معتقدم تیمی که لیونل مسی را دارد، شانس‌اش کم نیست.

او افزود: هر دو هم اکنون بهترین‌ تیم‌های قاره هستند. اطمینان دارم برنده این نبرد قهرمان قاره خواهد شد. برای این منظور یکی از تماشاگرانی که بازی نهایی را در ویمبلی از نزدیک تماشا خواهد کرد، من هستم.

مصاف رفت بایرن و بارسا سه‌شنبه شب در ورزشگاه آلیانس‌آرنای مونیخ انجام خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
همایون جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 22:28

یا بایرن است.

امیر عباس جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 22:34

فان بومل همایون جان اگه هیچ کدوم از ایناییم که میگین نباشه ....اونوقت بایرنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد