وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: بازیکنان ما از فوتبال بازی کردن لذت می برند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ در پایان بازی شنبه شب تیمش مقابل هانوفر که با برد 1-6 باواریایی ها به پایان رسید اعلام کرد که تیمش، برنامه "بی" و تیم "بی" ندارد.

این درحالی بود که سرمربی سابق رئال مادرید در این بازی و در آستانه مصاف با بارسلونا در روز سه شنبه به تعدادی از ستاره های کلیدی تیمش استراحت داده بود که از این جمله می توان از باستین شواین اشتایگر، فیلیپ لام و خاوی مارتینز نام برد.

با وجود غیبت این ستاره ها باواریایی ها در خانه هانوفر نمایش خیره کننده ای داشتند و برد قاطعانه ای را رقم زدند. حالا و در آستانه بازی با بارسا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آرنا، هاینکس 67 ساله به خبرنگاران گفت: «بازیکنان من بارها و بارها ثابت کرده اند که ما تیم "بی" نداریم و فقط یک تیم "ای" داریم. بازیکنان ما از فوتبال بازی کردن لذت می برند و در بازی شنبه شب هم نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشتند. تمام آنها واقعا با انگیزه بودند. ما بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم و انسجام زیادی داشتیم و گلهای زیادی هم زدیم. در همان نیمه اول پایه و بنای یک بازی پرگل را گذاشتیم.»

درپایان این بازی مانوئل نویر، دروازه بان بایرن هم گفت: «ما می خواستیم خوب خودمان را برای بازی با بارسلونا آماده کنیم. مقابل هانوفر خوب بازی کردیم و یک واکنش متقاعد کننده داشتیم؛ به ویژه در نیمه اول.»

بارسلونا و بایرن مونیخ روز سه شنبه و در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23.15 (به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانس آرنا مقابل هم قرار می گیرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
همایون یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 14:32

ماهم از بازی اونها لذت میبریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد