وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پدر گواردیولا: اینکه بتوان بایرن را از این بهتر کرد کار سختی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ والنتی گواردیولا ، پدر پپ گواردیولا می داند که پسرش کارسختی را روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ پیش رو خواهد داشت.

در ماه ژانویه سال 2013 میلادی بود که اعلام شد که پپ از فصل آینده هدایت بایرن مونیخ را در دست می گیرد؛ اما فصل خیره کننده باواریایی ها در رقابت های این فصل بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا،باعث شده تا پدر پپ نگران پسرش شود. شاگردان یوپ هاینکس تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا 81 امتیاز کسب کرده اند و 20 امتیاز بیشتر از بوروسیا دورتموند، رقیب سرسختشان دارند. آنها حالا شانس قهرمانی در جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا را هم دارند تا بتوانند یک قهرمانی سه گانه تاریخی را در آخرین سال حضور هاینکس روی نیمکت مربیگری بایرن به او هدیه کنند.

والنتی گواردیولا در صحبت هایی که در بیلد زیتونگ منتشر شد، در مورد سختی های احتمالی ای که پسرش بعد از نشستن روی نیمکت مربیگری بایرن با آن مواجه خواهد شد صحبت کرده.  

او دراین باره گفته: «من کمی نگران هستم. بهبود بخشیدن شرایط بایرن کار آسانی نخواهد بود و تلاش سختی را نیاز دارد و پپ باید تمام توانش را به کار بگیرد. باید امیدوار باشیم که او بتواند توقعات را برآورده کند.»

پدر پپ درادامه صحبت هایش گفت: «زمانی که می بینیم که تیمی در رقابت های لیگ با 20 امتیاز برتری صدرنشین است، باید دانست که بهبود بخشیدن اوضاع این تیم کار آسانی نخواهد بود.»

نظرات 4 + ارسال نظر
Mersad یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 13:11

پس اومدی که چیکار کنی؟؟؟؟

Bavariaboy یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 13:39

واقعاً عجب بابای فوتبال فهمی داری ، حرف باباتو گوش کن.

abbas154 یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 14:14

همین که تو این سطح تیم رو نگه داره هنر کرده

همایون یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 14:30

واقعا حیفه مربی بزرگی مثل هاینکنس روکنار زد و مربی دیگه ای رو جاش گذاشت،اونم بعد ازدریافت سه گاه که احتمال دستیابی بهش زیاده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد