وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رورا: آبیدال و بارترا، گزینه های ما برای بازی با بایرن هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جوردی رورا دستیار تیتو ویلانووا در بارسلونا در پایان بازی این تیم مقابل لوانته که با برد 0-1 تیم کاتالان به پایان رسید درسالن کنفرانس خبری حضور یافت و درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد. یکی از این موضوعات بازگشت اریک آبیدال به ترکیب اصلی بارسا بعداز حدود 14 ماه بود.

رورا در بخشی از صحبت هایش گفت:«هیچ کسی این را از یاد نمی برد که مورد آبیدال،موردی استثنایی است. خیلی فوق العاده است که او توانسته 90 دقیقه بازی کند. او نشان داد که می تواند یکی از گزینه های مدنظر ما باشد و ما بررسی خواهیم کرد که آیا می توانیم دربازیهای بعدی هم از او استفاده کنیم یا نه.»

رورا در ادامه عدم آمادگی مارک بارترابرای حضور در کنار پیکه در خط دفاعی  بارسا را رد کرد و گفت:«او هم یکی از گزینه های مدنظر ما برای بازی با بایرن است.»

دستیار تیتو درمورد برد 0-1 تیمش مقابل لوانته گفت:«سختی زیادی را برای پیروزی متحمل شدیم. چون تیم ما آن روانی همیشگی را در خط حمله نداشت. چون تیم حریف از نظر تدافعی واقعا فشرده و خوب کار می کرد. دراین بازی سختی هایی کشیدیم ولی نمی توان در تمام هفته ها در یک سطح ایده آل بود. لوانته در این بازی برنامه ریزی تدافعی فوق العاده ای داشت.»

او براین باور است که این دسته بازی ها نشان دهنده سطح بالای لالیگاست:«ما برای برد سختی زیادی کشیدیم و این نشان دهنده سطح بالا و سخت رقابت های لالیگاست.مهم این است که الان 84 امتیاز داریم واین برتری نسبت به حریف قدرتمندی مثل رئال خیلی مهم است. هرچه زودتر بتوانیم قهرمانی مان در لالیگا راجشن بگیریم، بهتر خواهد بود.»

شنبه هفته آینده در صورت برد بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو و لغزش رئال ، آبی اناری ها می توانند قهرمانی زودهنگامشان را جشن بگیرند. رورا دراین باره ادامه داد:«هر زمانی ممکن است قهرمان شویم. ما نمی توانیم زمان قهرمانی مان را انتخاب کنیم. هرچه زودتر محاسبات ریاضی حکم به قهرمانی ما بدهند، بهتر...»

برد 1-6 بایرن مقابل هانوفر سوژه دیگری بود که رورا در مورد آن صحبت کرد. او در صحبت هایش به تمجید از سطح بایرن پرداخت و گفت:« بایرن حریف واقعا قدرتمندی است ولی ما هم تیمی رقابتی هستیم و باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. ما با حداکثر انگیزه ممکن رقابت خواهیم کرد.»

نظرات 3 + ارسال نظر
Bavariaboy یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 13:37

جلوی لوانته که واقعاً زاییدید تا بردید، و یکبار دیگه ثابت شد که:
Fc Barcelona = Fc Messi

abbas154 یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 14:10

کاش همشون باشن که بهونه ای برا باخت نداشته باشن و آخر بازی هم مثل بوفون بگن : ما همه تلاشمون رو انجام دادیم ولی ....... کاری از دستمون برنمی آومد

علیMARIO یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 14:53

هر چی تو چنته داری رو کن چون دیگه کارت تمومه
بهتره بری واسه فصله بعد برنامه بچینی!!!این بهترین گزینته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد