وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رختکن بارسا در آلیانس آرنا سفید است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ روز سه شنبه بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خانه بایرن مونیخ به میدان می رود و باواریایی ها از هم اکنون خودشان را برای میزبانی از حریف کاتالان آماده کرده اند.

رختکنی که بایرنی ها برای بارسا تدارک دیده اند، یک رختکن به رنگ سفید است!  جالب اینجاست که آنها در دورتا دور رختکن هم لوگوی باشگاه بایرن مونیخ، میزبان این بازی را چسبانده اند تا بدین ترتیب حسی از احترام ودرعین حال ترس را به میهمانشان القا کنند

رختکن تیم بایرن مونیخ هم در فاصله 15 متری از رختکن بارسلونا ودقیقا روبروی آن است و طبق اعلام روزنامه بیلد در روز جمعه،دمای هوای داخل رختکن های دو تیم 21 درجه سانتی گراد خواهد بود.این دمایی است که برای بارسلونایی ها شاید کمی سرد باشد و البته همین سرما ممکن است آنها را قبراق تر کند.در گزارش روزنامه بیلد به این نکته اشاره شده که دمای آب جکوزی ورزشگاه هم 37 درجه خواهد بود.

در حالی که باواریایی ها روز شنبه برای مصاف با هانوفر در بوندس لیگا به خانه حریف رفتند، مسئولان باشگاه آلیانس آرنا این ورزشگاه را برای میزبانی از کاروان بارسلونا که روز دوشنبه وارد آلمان می شوند،آماده می کنند. گویا همه کارها انجام شده و فقط باید یخچال بارسایی ها در رختکن آلیانس آرنا پر شود.

آخرین باری که مسی و هم تیمی هایش به ورزشگاه آلیانس آرنای شهر مونیخ آمده بودند در سال 2011 و برای شرکت در آئودی کاپ بود که در آن تورنمنت با وجود درخشش تیم یوپ هاینکس، کاتالونیایی ها با نتیجه رضایت بخشی آلمان را ترک کردند.

سرمربی بایرن در بازی شنبه خود مقابل هانوفر در بوندس لیگا سیستم چرخشی را درترکیب اعمال کرد تا به بازیکنان اصلی اش استراحت بدهد. بایرن قبل از برگزاری این بازی، 83 گل در رقابت های بوندس لیگا زده و تنها 13 گل دریافت کرده بود واینها در نوع خود رکوردهایی جالب توجه هستند. این در حالی است که با 20 امتیاز فاصله نسبت به بوروسیا دورتموند دره دومی صدرنشین مقتدر بوندس لیگا هستند و اخیرا قهرمانی زودهنگامشان را دربوندس لیگا جشن گرفتند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Bavariaboy یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 15:34

یا خدا !! ما کجاییم اونا کجا تو ورزشگاه های ما جای تماشاچیا هنوز معلوم نیست اینا دمای آب جکوزی تیم حریفشون سه روز قبل بازی مشخصه!
یک بار دیگه کسی از این گزارشگرا بخواد لیگ ایران و با بوندس لیگا مقایسه کنه اونوقت......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد