وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سفر پپ به آرژانتین بعد از بازی بایرن - بارسا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یک روز بعد از برگزاری مصاف دو تیم بایرن و بارسا دردور برگشت نیمه نهایی اروپایی در نوکمپ،(یعنی روز 2 ماه می)، پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا و سرمربی آتی بایرن مونیخ یک سخنرانی در مورد «عشق،لیدری و کار گروهی»در آرژانتین خواهد داشت.

سخنرانی پپ که در طول 4 سال حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا 15 جام قهرمانی با این تیم کسب کرده بود در ساعت 7 بعدازظهربه وقت محلی در تئاتر گرن رکس بوئنوس ایرس برگزار می شود. هنوز مشخص نیست که آیا پپ بازی برگشت باراس و بایرن را از هتلی در آرژانتین تماشا خواهد کرد یا اینکه در همان روز برگزاری کنفرانس به آرژآنتین می رسد؛چرا که پپ در روز 30 آوریل در بوگوتا پایتخت کلمبیا سخنرانی دیگری خواهد داشت و همین گویای آن است که به طور قطع پپ را در ورزشگاه نوکمپ نخواهیم دید.

دراین دو سخنرانی،پپ گواردیولا،مانل استیارته، دوست صمیمی اش را به همراه خواهد داشت و استیارته هم در یک کنفرانس راجع به «متد کاری گواردیولا» صحبت خواهد کرد.

استقبال از سخنرانی گواردیولا در آرژانتین به حدی بود که تنها چند ساعات بعد از آغاز فروش بلیط ، تمام بلیطهای این کنفرانس به پایان رسیدند. پاتریسیو فارئوچ، مدیر اجرایی گروه روئو، کمپانی ای که گواردیولا را به آرژآنتین می برد در این باره گفت:« برای ما افتخار بزرگی است که می توانیم یکی از بزرگترین مدیران بامهارت در سالهای اخیر را به آرژآنتین بیاوریم تا تجربیاتش را به عنوان لیدر یک گروه موفق با ما درمیان گذاشته و درمورد سطح بالای تیمی که دراختیار داشت به صحبت بپردازد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد