وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زاپاتا: بایرن راه غلبه بر یووه را به ما یاد داده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کریستین زاپاتا، مدافع میلان معتقد است که آنها با تقلید از شیوه بازی بایرن مونیخ برابر یوونتوس می توانند مدافع عنوان قهرمانی را در تورین از پیش رو بردارند.

بازی حساس این هفته سری آ بدون شک بین دو تیم یوونتوس و میلان در یوونتوس آره نا برگزار خواهد شد.

مدافع کلمبیایی روسونری در گفتگو با توتو اسپورت درباره این بازی می گوید: "وقتی یووه با تمام قدرت و انگیزه دربرابر شما قرار بگیرد، تیم ترسناکی خواهد بود، اما بایرن به ما یاد داد که در این مواقع چگونه باید با آنها بازی کرد.

"بایرن به ما یا داد که گرفتن و در اختیار داشتن توپ راه شکست دادن آنها در تورین است. در واقع نحوه به گردش درآوردن توپ توسط یووه با سایر تیم های ایتالیایی متفاوت است، اما ما حالا می دانیم که با در اختیار داشتن مالکیت بازی و گردش توپ در زمین آنها می توانیم به پیروزی دست یابیم."

زاپاتای 26 ساله در پایان تاکید می کند: "مهمترین فاکتور در تیم ما حفظ شخصیت تیمی است. به هر حال من بازی سراسر فیزیکی و تاکتیکی و البته دشواری را پیش بینی می کنم."

گفتنی است، شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در حال حاضر با 4 امتیاز کمتر از ناپولی رده دومی، در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند و بدون تردید مهمترین هدف آنها رسیدن به رتبه دوم و کسب سهمیه قطعی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد