وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: در مورد پیشنهاد رئال فکر نمی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران،سرمربی موفق بایرن مونیخ پیشنهادات ارائه شده را چندان جدی نمی داند.

بایرن مونیخ در آخرین دیدار این فصل بوندس لیگا به مصاف مونشن گلادباخ خواهند رفت و این بازی برای یوپ هاینکس دیداری ویژه خواهد بود او آخرین باری است که در بوندس لیگا روی نیمکت بایرن قرار می گیرد.

هاینکس در نشستی خبری پیش از دیدار هفته 34ام بوندس لیگا در مورد پیشنهادات خارجی و باشگاه رئال مادرید گفت:" وقتی تیم من بسیار جذاب و مدرن فوتبال بازی می کند واضح است که تمام جهان فکر می کنند که لازم است با من تماس بگیرند تا شاید برای ثبت قرارداد به توافق برسیم. با این حال باید بگویم در حال حاضر به هیچ پیشنهادی فکر نمی کنم."

اخیرا خبرهایی از علاقه ی باشگاه رئال مادرید برای بازگرداندن یوپ هاینکس منتشر شد. سرمربی 67 ساله بایرن در مورد بازگشت به مادرید گفت:" من در حال حاضر نمی خواهم به این پرسش پاسخ دهم."

نظرات 1 + ارسال نظر
موسی جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 22:34 http://omid-mesile.blogfa.com/

زنده باد یوپ دوست داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد