وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره چهار؛ طرفدار: برای من الیور کان نمادی از بایرن مونیخِ

 

مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصاحبه امروز متفاوت تر، طولانی تر، زیبا تر و با یکی از اصیل ترین طرفداران بایرن مونیخ با صحبت هایی جالب و خاطراتی قشنگ، امروز چهارمین مصاحبه از نوع بایرنیست.

 

*قبل از هر چیزی اینو بگم که کمی دلخوری دارم از دو نفر از شما که میل باکس های خودشون رو چک نکردن، نوبت هاتون سوخت ولی در قرعه کشی های بعدی دوباره ایمیل هاتونو تو برنامه قرعه کشی قرار میدم. (البته میتونین به تصمیمی که گرفتم اعتراض داشته باشین)




مصاحبه شماره چهار:

به نام خدا



خودتو برامون معرفی کن تا باهات بیشتر آشنا شیم...
با سلام من شیرین 25 ساله، 14 سالگی یه بایرنی کوچک بودم که از تهران به اندیشه اومدیم. طرفدار همیشگی ورزش، مبتدی و با استعداد تو ورزش های توپی به غیر از والیبال، ازهرچیزی طرفدار بهترینشم تو فوتبالم طرفدار بایرن.


چند وقته که طرفدار بایرن مونیخ هستی؟

از سال 1999


چی شد که طرفدار بایرن شدی؟
هفته ای که بایرن منتظر فینال با منچستر بود چندتایی از بچه های کلاسمون در مورد بازی با هم حرف میزدندو منچستر ورد زبونشون بود . شب در موردش از پدرم سوال کردم اونم گفت بایرن تیمه، حرفهای اونا رو بریز دور!  منم که قبلش تعریفهای بچه ها رو شنیده بودم کنجکاو شدمو و تا آخر بازی رو دیدم و از همون شب شدم یه مونیخی...


تو فامیل و آشنا ها بایرنی دارین؟
هوادار اصیل بخوای فقط من و پدرم.


انتقادی پیشنهادی برای وبلاگ ما داری؟
وبلاگ که فوق العاده ست اگر یه قسمت مِنهای فوتبال یا فوتبال اروپا هم داشته باشه خوبه...


در مورد لژیونر های آلمان تو لیگ انگلیس چه نظری داری؟
این خواست خودشونه البته درمورد بالاک فرق می کرد من اصلا فکرشونمی کردم به چلسی بره.


بایرن موفقیت این فصلشو به چه کسایی بیشتر مدیونه؟
به مدیریتی که همه ی شرایط رو برای بستن یک تیم مقتدر فراهم کرده و هیچ چیزی رو فدای برنامه ریزی شون نکردند.


بعد فینال لیگ قهرمانان چه حسی داشتی؟

مولکول های وجودم متبلور شده بودند و احساس شادی و پرواز داشتم.


بهترین بازیکن فصل از نظرت کیه؟
ریبری که ما قیبقی صداش می کنیم به خاطرشنیدن گزارشگرای آلمانی!  البته می دونید که اون به تنهایی فقط یک جزئه...


بازیکن مورد علاقت تو ترکیب حاضر کیه؟

فیلیپ لام و شواین اشتایگر.


نظرت در مورد ماریو گومز؟
قابل احترام ودوست داشتنی.


خاطره بایرنی داری تعریف کنی؟
بزرگترین خاطره ام بیشتر شبیه حسرت است تا خاطره، روزی که تیم برای بازی خداحافظی عابدزاده به تهران اومد رفتم برای دیدنشون، اما فقط تونستیم اتوبوس نارنجی رنگی رو که سریع حرکت می کرد ببینیم. به طرف ورزشگاه حرکت کردیم و درست چند لحظه ی بعد اتوبوس رسید من هم که اجازه ی ورود رو نداشتم وتنها شانسم چند ثانیه ی جلوی در ورودی بود تا بچه ها رو ببینم. اما من موندم و برخورد بد مردی که جلومو گرفته بود و پدرم که من رو برگردوند!


بزرگترین افسانه ی باشگاه به نظر تو کیه؟
برای من الیور کان نمادی از بایرن مونیخه، تو مدرسه وقتی میگفتم دوستش دارم بچه هایی که براشون بکهام ،اوون، توتی و ... مهم بود تعجب می کردند. من او را با بازی کردن با تمام جان و دل می شناسم کسی که اولین نفر سر تمرین میامد و آخرین نفر بود که زمین را ترک می کرد. اون روزی رو که در نیمه ی زمین میلان بچه ها را به حمله می فرستاد فراموش نمی کنم


چه حسی نسبت به اینکه مهمون این هفته صندلی داغ ما شدی داری؟
خیلی خوشحالم


حرفی داری برای خواننده های این مصاحبه بگی؟
امیدوارم هرجا هستید خوشحال و سلامت و بانشاط باشید.شما دوست داشتنی ترین طرفدارای فوتبال هستید


سوالی از من داری؟
اگه بایرنی نبودی کدوم تیمو دوست داشتی؟

راستش حرفات تو این مصاحبه خیلی منو تحت تاثیر قرار داده؛ بارها فکر کردم به این موضوع، راستش برای من یکی زندگی بدون عشق به بایرن واقعا بی معنیه؛ ترجیح میدادم وقتی بایرنی نباشم،نباشم


از خواننده های این مصاحبه چطور؟ سوالی داری؟
نه، جواب هاشون رو تو مصاحبه ها می خونم


تو ترکیب تیم بازیکنی هست که ازش خوشت نیاد؟
اصلا.


ترکیب مورد علاقه ی بایرنیتو به ما میگی؟
نویر، فن بویتن، لام، بواتنگ، آلابا، شواین اشتایگر، مولر، روبن، ریبری، ماندژوکیچ، گوتزه


چند وقت یکبار به وبلاگ ما سر میزنی؟
اگه بتونم حتما هر شب یه سر می زنم


جام جهانی 2014 چی میشه؟
میدونید که برزیل میزبانه، من واقع بینم به خاطر شرایط اونجا از بچه ها انتظار قهرمانی ندارم. از یه طرفم طاقت دیدن نایب قهرمانیشونو ندارم به خاطر همین سومی منو راضی میکنه (-:


برای سوپر کاپ اروپا با چلسی چه نتیجه ای دوست داری؟
برو سوال بعدی! اینم پرسیدن داره معلومه که برد


یه سوال از خودت بپرس و جواب بده
...نمی دونم چی بگم والا


دلت از خدا برای امسال چه جامی میخواد ؟
خدا که دیگه همه چی بهمون داده جرات نمی کنم چیزی بخواهم


آخر کاری دعایی چیزی داری؟
دوباره عصرهای اول هفته بازی های بوندس لیگا از تلویزیون ایران پخش بشه
 یادش به خیر! روزها می گذرند و تبدیل به خاطره ها و رویاهایی می شوند که به گذشته تعلق دارند
خیلی چیزها حضور مادیشون با ما وکنار ماست دیده می شوند و تکرار، اما شاید ارزش چندانی نداشته باشند اما بعضی چیزها بدون حضور مادی شون (حداقل در کنارمون) آن قدر قدرتمند هستند که دلهای ما را تسخیر می کنند شاید من چیزی برای نشان دادن علاقه یا هواداری ام نداشته باشم حتی یک کارت ساده ی عضویت ولی دنیای ما بزرگ تر از آن است که با چشم دیده شود
و این برای من از اینکه میتوانستم خیلی آسان در ورزشگاه آلیانز برای تشویق یک تیم  بنشینم ارزشمندتر باشد چون در قلب من است  و محدود به زمان و مکان نمی شود. تاریخ انقضا ندارد و داروغه ای نیست که آن را غصب کند
بایرن قدرتمند است. مثل خیلی از تیم ها ابتدا با علایق کوچک و دوست داشتنی چند نفر تشکیل شد و حالا خیلی وقت است که بزرگان  فوتبال برای هم گروه نشدن با آنها وبرای صعود دعا میکنند اما اینو به زبان نمی آورند چون قدرت این تیم در زبان نمی گنجد و آنها این را می دانند


پایان مصاحبه

یادم نمیاد بعد مصاحبه ای حرفی زده باشم؛ حالا که پای حرفات نشستم واقعا منقلب شدم و لذت بردم ار حرفات، انشالله هرجا که هستی هر کار که میکنی موفق باشی و به آرزوهات برسی، کاش فرصت بود و وقت بیشتری بود تا سوالات بیشتری ازت می پرسیدم.


*لطفا میل باکس های خودتون رو زود به زود چک کنین که شاید نفر بعدی شما باشین...

نظرات 12 + ارسال نظر
farzan-titan چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 03:52

منم واقعا لذت بردم
این مصاحبه رو ساعت 4 صبح تو رختخواب خوندم
اینقد موهای بدنم سیخ شدو خوابید که همشون قطع شدن افتادن

reza چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 09:50

ازشیرین ممنونم که اینقدرباتعصبه-کسانی طرفداربایرن والمان هستن که فوتبالو درک میکنن-تشکر از همه کسانی که طرفدارواقعی اند ـــــــــــــــــــــــــــ درودبرالیور کان بزرگ که خیلی دوسش دارمــــــــــ

شاهین چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:11

ممنون زیبا بود
من خیلی از هواداری با تعصب بایرنی خوشم میاد

Tarafdar چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:15

به من لطف داری حامد جان اصالت از خودتونه! از شما به خاطر این وبلاگ و فکرهای قشنگتون و از بچه ها به خاطر همراهی شون ممنونم

شاهین بایرنی چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:16

درود. بر هواداران واقعی بایرن

شاهین بایرنی چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:18

راستی بچه ها کسی میدونه مراسم معرفی گواردیولا در الیانز. ارنا دقیقا چه تاریخیه؟

حسن باواریایی چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:42

خوب بود،انشاا...که خسته نباشید وهمیشه پاینده باشید.

علیMARIO چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 13:03

عالی, من نمیدونستم شما دخترید؟!!!!!!!!!!!!! خیلی تعجب کردم

Mersad چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 13:47

وای که واقعا قشنگ بود.... خیلی باحال بود

نمیدونم! چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 15:35

خیلی قشنگ بود دست جفتتون درد نکنه.
دست عموو بخاطر این سوال های قشنگ
و دست شیرین جون بخاطر تعصب زیباش

Bavariaboy چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 22:56

بسیار زیبا بود مثل بعضی دوستان منم فکر نمیکردم شما دختر باشید، برای شما ارزوی موفقیت دارم ،
چه خوبه که الان اینقدر طرفدارای بایرن و آلمان زیادن ،
یادم میاد بازی بایرن با رئال او سالی که هشت تایی شون کردیم تو سالن تلویزیون دانشگاه بین اون همه رئالی فقط من بایرنی بودم و دوست بی طرفی که به خاطر من اون شب طرفدار بایرن بود وقتی بایرن گل سوم و زد فقط من و اون دوستم تو سالن مونده بودیم همراه یه دنیا غرور،
ولی امروز حتی طرفدارای متعصب دورتموندی هستن که از المان و تیمشون با عشق دفاع میکنن و این خیلی خوبه.

mahsa پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 14:08

این آخرش فوق العاده بود...
امیدوارم هر جا که عستی موفق باشی...
خیلی روم تاثیر گذاشت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد