وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومینگه: هیچ پیشنهادی برای گومز رسمی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومینگه در نخستین نشست مطبوعاتی پپ گواردیولا به صحبت در مورد ماریو گومز پرداخت؛ وی گفته هیچ پیشنهادی برای گومز رسمی نیست و او از چهارشنبه در تمرینات تیم شرکت خواهد داشت.


ماریو گومز 27 ساله یکی از مهاجمین نوک باشگاه بایرن مونیخ می باشد که در سال 2009 اشتوتگارت را به مقصد مونیخ ترک کرد و تا سال 2016 با بایرن قرارداد دارد و شایعات زیادی مبنی بر جدایی او از بایرن مونیخ وجود دارد اما همچنان هیچ چیزی مشخص نمی باشد، از آنجا که آمدن لواندوفسکی به بایرن منتفی شده احتمال ماندن گومز در بایرن مونیخ قوت گرفته ولی او همچنان مشتری های دست به نقد خود چون منچستر سیتی، یوونتونس، ناپولی، فیورنتینا و اتلتیکو مادرید را دارد.

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر اولیور کان دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 22:48

بابا جون مادرتون یه چیزی هم نقد میدیم فقط این و ببرین

Bavariaboy دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 22:54

نه بابا پپ جون مادرت این گومز و نگهدار که من دیگه در بست مخلصت شم بابا من از گومز خوشم میاد !

Seabstian_Hamed دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:02 http://bayern.blogsky.com

امیر الیورکان! داداشه من مگه گومز کم گل زده برای بایرن که اینجوری میگی؟
خداکنه بمونه منم قبولش دارم؛
از گومز همیشه انتقاد های بی جا شده خدایی!

امیر اولیور کان سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 22:08

حامد جان درسته گومز گل زیاد زده.ولی شما به من بگو بدونم مگه مهاجم نوک وظیفه ای غیر از گل زدن داره؟اگه گومز تو نوک حمله گل نزنه نکنه باید وظیفشو نویر یا بقیه دفاعها انجام بدن؟شما به چند بازی که تو این فصل به زمین رفته و گل زده توجه نکن بیا تمام بازیها چه ملی چه باشگاهی رو در نظر بگیر در ضمن این نکته نیز خیلی مهمه که تو بازیها چند بار تو موقعیت قرار گرفته بعد یه دودوتا چهارتا کن ببین نتیجه چی هست.ممنون از اینکه نظرتونو برام ارسال کردید.

Seabstian_Hamed سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 23:46 http://bayern.blogsky.com

امیرجان نظر من عوض نمیشه، توپایی که گل کرده برای مثال گل به رئال پارسال و پنالتی ای که گرفت، گل به هلند؛ منکه خاطرات خوشی دارم ازش، راضی هستم؛ هرکسی نظر خودشو داره منم نظر خودمو دارم
خواهش میکنم ازت در مورد بازیکن بایرن مونیخ اینجوری نگو" بابا جون مادرتون یه چیزی هم نقد میدیم فقط این و ببرین " حداقل شأن تیم رو حفظ کن

امیر اولیور کان چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 20:50

نظر هر کسی محترمه منم نخواستم به نظر شما توهین کنم.در ضمن این نوشته هم نظر شخصیه منه.اگه هم توجه کنی نوشته شده نظرات پس قرار نیست نه به کسی امر بشه نه تحمیل عقیده. مدنظر قرار بده.خواستم یاد آوری کنم که تو بازی با ایتالیا و موارد مشابه دیگه بازی فینال ساله قبل درمقابل چلسی.اعتقاد و عقیده شخصیتونو و اینکه از یارو خوشتون میاد رو ملاک قرار ندین خواهشن و به کارنامه یارو تو بازیها نگاه کنین.مثلا در مورد روبن نیز اگه روبن 4 تا بازی آخر نسبتا خوب بود و پاس داد نباید بگیم پس همیشه خوب بوده و عالی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد