وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: تشکر فراوان از شما هوادارن

گزارش اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گومز در پیج فیس بوک خود از هوادارن بایرنیش تشکر و خداحافظی کرد؛ گومز بایرن مونیخ را به مقصد فیورنتینا ترک خواهد کرد. 

وی نوشت: " هواداران عزیز

وقت این شده تا اعلام کنم که من میخواهم باشگاه را ترک کنم-با چشمانی گریان. اما من دوستدارم تا بار دیگر از شما خیلی خیلی خیلی بخاطر حمایت پرشور و احساسی تشکر کنم، هواداران و به ویژه هم تیمی هام، مربی ها و همه ی مردم بایرن. من لحظات فوق العاده ای را در بهترین باشگاه جهان سپری کردم. به خاطر بدست آوردن تجربیات مهم و خوبی که در این چهار سال توانستم بدست بیاورم تشکر میکنم؛ اما حالا ماموریت جدیدی در مقابل من قرار گرفته که من با باشگاه جدیدم فیورنتینا خواهم داشت، شهری جدید، کشوری جدید، زبان و فرهنگ جدید و البته غذاهای خوشمزه و جدید ;) .من دارم از بایرن مونیخ، این باشگاه فوق العاده و با هم تیمی هایی رویایی و بهترین موفقیت ها جدا می شوم و خواهان بهترین موفقیت ها برای باشگاه هستم. من میدانم که این تیم با مربی فوق العاده و جدیدش همچنان در فصل پیش رو بهترین تیم دنیا باقی خواهند ماند.

یک بار دیگر، خیلی خیلی از همه ی شما (مخصوصا هواداران) تشکر میکنم.

ماریوِ شما"



♥ Danke super Mario ♥

نظرات 16 + ارسال نظر
G.Elber دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 19:42

asheghetam mario
enshaallah movafagh bashi

نمیدونم! دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 20:02

دلم می خواد موفق بشی
میدونم هم که اگه بخوای میشی
ولی راستش رو بخوای خیلی خیلی از دستت عصبانیم
ولی
پشتتم
الان این طوریم عصبی ام ولی فردا خوب میشم
پس فردا هم که تولدته
موفق باشی
ممنون
بخاطر تمام کارهایی که کردی و نکردی ممنون
ولی حواست باشه که بالاک شوچنکو یا حتی کاکا نشی
دوست دارم
خداحافظ!
(چی می شد اینو می خوند!)

Allianz_Arena دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 20:21

Bavariaboy دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 20:32

نمیدونم عزیز گومز صفحه فیس بوک داره میتونی بری اونجا انگلیسی بنویسی،
منم ناراحت شدم ولی فکر میکنم با قدرت فصل بعد خودش نشون میده و اقای گل سری آ میشه حالا میبینید.

Tarafdar دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 20:51

دلتنگی خیلی بدِ
دچارش شدم

MARIO GOMEZ دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 21:03

داره گریم میگیره..یعنی سوپر ماریو من داره میره؟
باورم نمیشه...

shalog دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 21:15

heif shod bazikone khobi bo

morteza دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 21:56

حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــفـــــــــــــــــــــــــــــ!
حیف که رفت!
حیف که اینجوری رفت!

alireza دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 22:10

بیشتر مواقع خیلی از دستش ناراحت شدم و حرص خوردم از دستش ولی خیلی حرفه ایه و با شخصیت ولی به درد بایر نمی خورد ولی امید وارم همیشه موفق باشه و در تمام مسابقاتش گل بزنه ( غیر از بازی با بایرن)

شاهین دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 22:33

امیدوارم بتونی بهترین بازیهارو انجام بدی

Seabstian_Hamed دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 23:42 http://bayern.blogsky.com

خیلی با شخصیتِ
اصلا حاشیه درست نکرد برای تیم، مثل بازیکنای خارجی نبود

علیMARIO سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 00:23

فیورنتینا فصل اینده تو چمپیونز لیگ هس؟

سارا سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 00:39

نه اقا علی،نیست

ماریو



Pro Deutschland سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 03:12

به خاطر لحظات شادی که به ما بخشیدی، ازت ممنونم

ماریو! باورم نمیشه بی تو باید بازی کنه

دوست دارم رشد کنی تا به آلمان کمک کنی

محمد_13 سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 08:47

تو فقط برو... روحانی مچکریم...

محسن اشتایگر سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 13:35

همین که رفتى کمک خیلى زیادی به ما کردى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد