وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: بایرن توانایی تکرار سه گانه را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدافع جوان بایرن مونیخ چشم به کسب موفقیت و جام های بیشتر در فصل پیش رو دارد و هم چنین از جدایی ماریو گومز از این تیم ابراز تاسف و ناراحتی می کند.

بایرن مونیخ در حالی فصل گذشته را به پایان برد که توانست به عنوان نخستین تیم آلمانی فاتح سه گانه قهرمانی بوندس لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشد و ژروم بواتنگ، مدافع ملی پوش بایرن معتقا است که تیمش توانایی تکرار این موفقیت را دارد.

بواتنگ در مصاحبه با نشریه کیکر گفت:" هر چیزی ممکن است و ما خیلی با انگیزه هستیم تا نمایش های فصل قبل را تکرار کنیم. برای این که ببینید ما چه توانایی هایی داریم کافیست به چند سال اخیر نگاه کنید و ببینید که ما چند بار به فینال لیگ قهرمانان راه یافته ایم."

بواتنگ در ادامه درباره انتقال ماریو گومز به فیورنتای ایتالیا هم گفت:" ماریو یکی از بهترین دوستان من است، نه فقط در باشگاه بلکه در زندگی خصوصی. قطعا از رفتن او ناراحتم ولیاو تصمصم خود را گرفته است و من برای او بهترین آرزو ها را دارم."

بواتنگ یکی از ارکان دفاع مستحکم بایرن در فصل پیش بود و توانست به همراه این تیم بهترین خط دفاع و بهترین تفاضل گل بوندس لیگا را رقم بزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد