وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری : این آخرین شانس من برای توپ طلاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری ، بازیکن فرانسوی تیم بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که اگر امسال توپ طلا را بدست نیاورد هرگز به آن دست نخواهد یافت.


اخیرا مارکو رویس در صحبت هایی ریبری را یکی از شانس های اصلی برای کسب توپ طلا دانسته بود و حالا این بازیکن فرانسوی در مصاحبه با نشریه کیکر امیدواری خود را نسبت به دریافت این جایزه اعلام کرد.
ریبری در گفتگو با خبرنگاران گفت : "توپ طلا ؟ همه می دانند که این جایزه را یا امسال می برم یا هرگز نخواهم برد.من فصل بسیار عالی را سپری کردم. من احساس می کنم مردم زیادی دوست دارند من توپ طلا ببرم."
ریبری همچنین در ادامه گفت : "آنچه که بیش از همه من را خوشحال می کند کارهایی است که توانستم در فصل قبل انجام بدهم و موفقیت هایی است که تیم کسب کرد."
گفتنی است ستاره 30 ساله باشگاه بایرن مونیخ تا به حال موفق به کسب جایزه توپ طلا نشده و در مراسم توپ طلای سال قبل حتی جز 20 بازیکن برتر نیز معرفی نشده بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 20:37 http://bayern.blogsky.com

توپ طلا که برای خودمونِ
بچه ها نظر دونشون خشت شده!!!

علیMARIO پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 22:20

فعلا تو استراحتیم

محسن اشتایگر جمعه 21 تیر 1392 ساعت 09:29

من بارهاگفتم این دفعه دیگه حق ریبرى یا اشتایگره البته ریبرى احتمال بیشترى داره چون هم پلاتینى هموطنشه هم واقعا ریبرى امسال فوق العاده بود راستى ه دیروز رفتم کافى نت نتونستم بازى خداحافظى بالاک رو دانلود کنم إرور 404 میداد حرکات دیدنى دو و سه روبن رو هم نتونستم دانلود کنم یه لینک دیگه باز شد نمیدونستم ازکجادانلود کنم

محسن اشتایگر جمعه 21 تیر 1392 ساعت 12:51

یکى جوابمو بده

lalambaz جمعه 21 تیر 1392 ساعت 12:53

من به شخصه دوسدارم فقط یه آلمانی برنده توپ طلا بشه.اگر شد بایرنی هم باشه که چه بهتر

Seabstian_Hamed جمعه 21 تیر 1392 ساعت 13:49 http://bayern.blogsky.com

مسئول دانلود ها محمدحسینِ
با استفاده از این لینکی که میدم باهاش ارتباط بر قرار کن
http://www.blogsky.com/profile/6919564384/contact

نواب جمعه 21 تیر 1392 ساعت 16:46 http://yfcb.blogfa.com

بدونه شک حقه امام شواین اشتایگره کبیره.....زنده باد ژرمن و دیگر هیچچچچچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد