وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز: اگر در بایرن می ماندم، جایگاهم را پس می گرفتم

 مراسم معارفه گومز: گواردیولا برای پیوستنم به اینجا کمک های زیادی انجام داد
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ماریو گومز، مهاجم جدید فیورنتینا، تردیدی ندارد که اگر در بایرن مونیخ می ماند، می توانست جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را پس بگیرد.
 این ملی پوش آلمانی که فصل گذشته جایگاهش در ترکیب اصلی بایرن را به ماریو مانژوکیچ واگذار کرد، هفته گذشته به فیورنتینا پیوست.


با این وجود، او تاکید کرد که این تصمیم را به خاطر ترس از نرسیدن به ترکیب اصلی باواریایی ها نگرفته است.

گومز به کیکر گفت:" سه سال قبل، من گزینه چهارم فن خال برای خط حمله بودم اما در پایان فصل، بهترین گلزن تیم شدم.
فصل قبل هم شاید گزینه دوم بودم اما مطمئنم که می توانستم جایگاهم را پس بگیرم."

او معتقد است که باید قبول می کرد که سبک بازی اش، با شیوه فوتبالی که گواردیولا قصد دارد با بایرن به اجرا بگذارد، همخوانی نداشت.

" باشگاه اکنون فلسفه متفاوتی دارد؛ با یک مربی جدید که تاکید زیادی روی استفاده از بازیکنان کوتاه قامت دارد.

مطمئنا جدایی از بهترین باشگاه دنیا آسان نیست اما من واقعا تحت تاثیر استقبالی که از  من در فلورانس شد، قرار گرفتم.
من از پله های ورزشگاه آرتمیو فرانکی بالا رفتم و ناگهان یک دیوار بنفش مقابل خودم دیدم. این چیزی است که هر بازیکنی به دنبالش است.

بسیاری می گفتند به فوتبال ایتالیا نرو اما فوتبال این فرصت را به ما می دهد تا فرهنگ های جدید را تجربه کنیم."
نظرات 9 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 18:37

آره جون خودت

علیMARIO پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 20:50

با امار گلزنیت به همه ثابت کردی بیش از تعداد بازی هایی که به زمین رفتی گلزدی

سامان پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 21:09

شاهین جان شک نکن ثابت می کرد . که میتونه جایگاهش رو پس بگیره . چهار فصل این کار رو کرد بدون حاشیه سازی . یک فصل دیگه هم میتونست

شاهین پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 21:28

ببینم مگه پپ می خواست فیکس تیمش کنه که شما میگی حتما ثابت می کرد

امیراولیور کان پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 22:47

تا دیروز میگفتی اگه توبایرن میموندم تیم ملی رو از دست میدادم و چه میدونم آمادگیم برای تیم ملی مهم بود رفتم فیکس بازی کنم امروز امدی داستان و خیالبافی میکنی؟تو که راست میگی.

sm جمعه 28 تیر 1392 ساعت 00:36

khar khodeti.pas chra namundi?aghai tavana.

hamed جمعه 28 تیر 1392 ساعت 01:40

خیلی آقایی سوپر ماریو

Bastian جمعه 28 تیر 1392 ساعت 04:02

با اینکه بازیکنه بزرگیه
ولی ماریو محال بود

Bavariaboy جمعه 28 تیر 1392 ساعت 10:35

آقای گل سری آ در فصل بعد گل زنیش و برای فیورنتینا با یه گل با ضربه سر تو یه بازی دوستانه آغاز کرد ، زنده باد سوپر ماریو ، به امید دیدارت تو جام جهانی ، به همه نشون بده بایرنی هر جا که باشه موفقه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد