وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: نگران طرز فکر سایر باشگاه ها راجع به بایرن نیستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی در مورد شرایط تیمش و سایر تیم های دنیای فوتبال صحبت کرده و یادآوری نموده که نه برای باشگاه بایرن و نه برای گواردیولا زیاد مهم نیست که سایرین چطور راجع به بایرن فکر می کنند.

بایرن مونیخ بعد از فتح یک قهرمانی سه گانه (در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ آلمان و جام حذفی آلمان) شنبه شب در سوپرکاپ آلمان که اولین نبرد پپ برای فتح جام محسوب می شد با نتیجه 2-4 مغلوب بوروسیا دورتموند شدند . اما سامر براین باور است که باواریایی ها اهمیت زیادی به این باخت نمی دهند. سامر در صحبت هایی به دی ولت گفت:« ما نگران سایر باشگاه ها و نظرات سایرین نیستیم.ما ایده های روشن و شفافی داریم.»

سامر در ادامه صحبت هایش گفت:« سرمربی جدید تیم ما اینجاست و او به تمام اعضای باشگاه اجازه داده تا بدانند که سیستم مدنظر او برای بایرن چیست. ایده های گواردیولا بر پایه رقابت در تیم بنا گذاشته شده و فکر می کنم که این دقیقا همان چیزی است که برای ما نیز اهمیت دارد. به جز این هیچ چیز دیگری برای ما مهم نیست. ما همیشه گفته ایم که می خواهیم موفقیت مان بر پایه حرکت در مسیری باشد که آن را انتخاب کرده ایم و اصلا نگران طرز فکر و صحبت های دیگران در مورد خودمان نیستیم.»

بایرن مونیخ فصل گذشته در رکوردی تاریخی در فاصله 6 هفته مانده تا پایان رقابتهای بوندس لیگا، قهرمانی اش در این تورنمنت را جشن گرفت. اما سامر درانتظار تکرار اتفاق مشابهی نیست:« بوروسیا دورتموند خریدهای خوبی داشته و مطمئنم که فصل خوبی را پشت سرخواهد گذاشت؛ شالکه و بایرلورکوزن هم عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشتند. اگر فصل گذشته موفقیت خارق العاده ای را به دست آوردیم، این بدان معنا نیست که امسال هم شرایط به همین ترتیب باشد.»

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 10:21

آره والا... کور بشه هرکی بد بایرن رو بخواد.

b سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 23:10

وا!!!چرا نیست؟!شاید یه سری فکرکنند ما هم مثل چلسی متقلبیم خدای ناکرده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد