وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: تغییرات در بایرن، شکست دادنمان را سخت تر نموده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری بال فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که تصمیمات گواردیولا برای تغییر تاکتیکی در بایرن، این تیم را قوی تر از قبل خواهد نمود.

بایرن زیرنظر یوپ هاینکس معمولا با سیستم 1-3-2-4 به میدان می رفت و فصل گذشته با همین سیستم قهرمان بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان شد. اما پپ گواردیولا در سوپرکاپ آلمان در سیگنال ایدونا پارک تیمش را با سیستم 1-4-1-4 به میدان فرستاد و بایرن دراین بازی با نتیجه 2-4 مغلوب حریف شد. حالا ریبری براین باور است که بایرن در نهایت از حریفانش پیشی خواهد گرفت.

ریبری در صحبت هایی به وب سایت بوندسلیگا گفت: «فصل گذشته ما تمام جام های ممکن را فتح کردیم و اگر تغییراتی در تیممان اعمال نمی کردیم، حریفان می توانستند دست ما را بخوانند ولی سیستم جدید باعث می شود که خواندن بازی ما سخت تر شود. ما می توانیم درمیانه های بازی در تاکتیک هایمان تغییر ایجاد کنیم و یا جا و پست برخی از بازیکنان را کمی تغییر دهیم تا حریف را به دردسر بیندازیم.»

درحالی که قهرمانی در بوندسلیگا دراولویت اول باواریایی هاست، ریبری براین باور است که نمایشی قوی در لیگ قهرمانان اروپا هم فوق العاده خواهد بود.

او ادامه داد: «تجربه ای فراموش نشدنی بود. بعد از قهرمانی، من در جریان تعطیلات، هر روز صبح با شادی از خواب بیدار می شدم و فقط به قهرمانی مان در لیگ قهرمانان اروپا فکر می کردم. تعطیلات تنها برای پر کردن باطری هایمان بود. همه ما کاملا می دانیم که تمام تیم هایی که مقابل آنها قرار خواهیم گرفت بیشتر از قبل تلاش خواهند کرد تا ما را شکست دهند. چون چه حسی بهتر از شکست دادن قهرمان سه گانه فصل قبل وجود دارد؟»

ریبری ادامه داد: «ما می خواهیم دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشویم. این اولویت ماست. برای نشان دادن اینکه چه تیمی در صدر فوتبال آلمان است باید این کار را بکنیم. به علاوه باید تلاش کنیم تا دوباره در لیگ قهرمانان اروپا هم به دورترین جایگاه ممکن برسیم.»

بایرن روز 9 آگوست در اولین بازی اش در فصل جدید بوندسلیگا مقابل بروسیا مونشن گلادباخ قرار خواهد گرفت.

ریبری در شش فصل حضورش در بایرن در 237 بازی برای این تیم به میدان رفته و 80 گل به ثمر رسانده.

نظرات 1 + ارسال نظر
bastian31 پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 13:33

توجه***
تکرار بازی بایرن.سائوپائلو ساعت 20:30از شبکه ابوظبی2 سه ساعت قبلش هم بازی میلان.من سیتی میذاره.
11804 .H27500 3.4
Nillsat

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد