وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: عدم فروش لواندوفسکی به بایرن، تصمیم من بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌مدیر باشگاه بورسیادورتموند آلمان گفت: عدم واگذاری لواندوفسکی و ادامه حضورش در نزد ما، تصمیم من بود.


هانس یواخیم واتسکه در گفت‌وگویی با یک پایگاه خبری شهر دورتموند در مورد اظهارات اخیر مهاجم لهستانی تیمش واکنش نشان داد. پس از آنکه روبرت لواندوفسکی در گفت‌وگوی هفته قبل خود از اینکه تیم نایب قهرمان اروپا و بوندسلیگا به وی اجازه ترک تیم را به قصد حضور در بایرن مونیخ، انتقاد و گلایه کرد، عالی‌ترین مقام بورسیا در این مورد نظرش را عنوان کرد.

واتسکه اظهار داشت: بدیهی است در قضیه روبرت، مثل سایر موضوعات مربوط به بازیکنان، با میشاییل سورک،‌ مدیر ورزشی‌ و یورگن کلوپ،‌ مربی تیم مشورت کردم اما در پایان این من بودم که تصمیم گرفتم او بماند و همچنان بازیکن تیم باشد.

وی ادامه داد‌: ‌این نکته که او از تصمیم من انتقاد کرد، چیز عجیبی نیست.

نظرات 7 + ارسال نظر
ms دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:06 http://http://fcbayern.ir/main/

مردکه عقده ای.

tigho دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:10

لواندوسکی بازیکن خوبیه ولی همون بهتر که تو درتموند بمونه اون ها الان رقیب ما هستند ولی اگه گوتزه زود خوب بشه تا ببینیم میتونه توی پست 9کاذب خوب بازی کنه دیگه نیازی به خرید مهاجم نداریم حتی لوا تازگی هاهم گفته بود <<الان فقط به درتموند فکر می کنم>> فکر کنم بابردن سوپر کاپ این فکر رو کرده

hasan_G Ö T Z E دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:33

خب که چی..؟! جایزه میخوایی

Bavariaboy دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:37

مردک عقده ای !......زندانبان!........آنتی بایرن!......کم عقل!
سال دیگه وقتی مفت و مجانی اومد بایرن، ٣٠ میلیون یورو از کیسه ات پرید، کلی علیه تو و باشگات مصاحبه کرد و دری وری گفت اونوقت تازه گوشی میاد دستت!

abbas154 دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 14:59

آخرش از تیمت میره یک یورو هم دستتو نمیگیره ...... آلمانی بدون فهم اقتصادی ندیده بودم !!!!!!!!!!!

mj1989 دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 16:29

عقده ای

mersad33 دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 17:43

چرا فکر میکنین باید بازیکنشو به ما میفروخت؟؟؟؟
اتفاقا به نظر من خیلی هم بهتر شد. اینجوری دورتموند قویتر میمونه میتونه برا آلمان افتخار ایجاد کنه هم این که برای بایرن شاخ باشه!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد