وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امره کن: با مشورت کروس به لورکوزن رفتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ امره کن، هافبک جوان و آینده دار بایرن مونیخ که با قراردادی قرضی به بایر لورکوزن پیوسته است، گرفتن این تصمیم را حاصل مشورت با تونی کروس، هم تیمی خود می داند.

امره کن در حالی با قراردادی چهار ساله و قرضی به بای آرنا منتقل شد که به نظر جایی در ترکیب پر مهره بایرن نداشت و از طرفی تونی کروس تجربه شیرین و مشابهی از حضور قرضی در تیم بایر لورکوزن داشت و در این تیم به بلوغ و شکوفایی رسید و امره کن هم مسیر هم تیمی خود را پیش گرفت.

کن در این باره در مصاحبه با بیلد گفت: "زمانی که هنوز در بایرن بودم با تونی کروس در این باره صحبت کردم و او به من گفا حتما این کار را انجام بده و به من گفت در کلن زندگی کنم."

او ادامه داد: "مدیران لورکوزن به وضوح اعلام کردند که واقعا من را می خواهند و گفتند به من نیاز دارند. هدف من کمک به لورکوزن برای صعود مجدد در اروپاست و می خواهم به تیم کمک کنم."

کن با قراردادی که تا سال 2017 اعتبار دارد به لورکوزن پیوسته است اما بایرن می تواند در زمان دلخواه و با پرداخت مبلغی مشخص او را به مونیخ بازگرداند.

نظرات 3 + ارسال نظر
hasan_G Ö T Z E دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 20:47

موفق باشی پسر

bastian31 دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 21:05

کاش تو هم مثل کروس،بازیکن ایده الی بشی برگردی

SCHW31NST31GER سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 16:07

درسته ترکی اما خون المانی تو رگهات میجوشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد