وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: گواردیولا جادوگر نیست

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، تاکید کرد که پپ گواردیولا برای جا افتادن در محیط جدید به زمان نیاز دارد.
 بعد از اینکه گواردیولا جانشین هاینکس روی نیمکت بایرن شد، انتظارات از این تیم در فصل جدید بسیار افزایش پیدا کرد اما سامر معتقد است که هواداران نباید انتظار داشته باشند که گواردیولا در اولین فصل حضور در آلیانس آره نا، بتواند مانند هاینکس به یک سه گانه برسد.

او در گفتگو با اسکای گفت:" یوپ هاینکس در اولین فصل حضورش در بایرن به هیچ جامی دست پیدا نکرد. او مربی فوق العاده ای است و در این تردیدی وجود ندارد اما او برای اینکه بتواند عملکرد مثبتی داشته باشد، نیاز به زمان داشت.

اکنون همه می گویند که گواردیولا به هیچ زمانی برای جا افتادن نیاز ندارد؛ این چیزی است که من نمی توانم آن را درک کنم.

ما یک مربی جدید داریم که برای آشنایی با بازیکنان، اجرا تاکتیک ها و همچنین هماهنگ شدن با مدیران به زمان نیاز دارد.

او جادوگر نیست. او به سختی کار می کند و با بازیکنان دائما در حال صحبت است؛ آن هم به آلمانی. همه هیاهویی که در اطراف او وجود داشته و همه موفقیت هایی که او در بارسا به دست آورده، در حال حاضر اهمیتی ندارد."

بایرن در اولین بازی اش در رقابت های فصل جدید بوندس لیگا، مقابل مونشن گلادباخ به پیروزی 3-1 رسید.

نظرات 26 + ارسال نظر
fc b شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 21:05

ناز نفست ماتیاس سامر هاینکس سال اول تو بایرن حتی یک جام هم نیاورد حالا از گواردیولا بدبخت انتظار داریم که نیومده همه جامها رو ببره

ribery7 شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 21:24

دوستان بایرن مونیخی تو زمان مربی گری هیتسفیلد بایرن بایرن تو یک سال هم تو لیگ آلمانو هم چمپیونزلیگو قهرمان شد
اما بعد از اون دو ال پشت سرهم بایرن هیچ جامی با هیتسفیلد کسب نکرد شاید اگر هاینکس هم تو بایرن می موند همین اتفاق براش می افتاد چون بازیکنای تیم دیگه انگیزه سال قبلشونو نداشتند ولی با اومدن مربی جدید می تونیم امیدوار باشیم چون مربی جدید بزرگترین انگیزه رو برای بردن جامهای جدید داره واین انگیزه رو میتونه به تیم منتقل کنه وباعث بشه که بایرن امسالم بتونه جامهای زیادیو به دست بیاره وشاید بتونه از عنوان قهرمانیش تو اروپا دفاع کنه کاری که تو تاریخ چمپیونزلیگ بی سابقه بوده
پس طرفدارای بایرن باید اومدن گواردیولا به جای هاینکس رو به فال نیک بگیرن

ahmad شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 21:27

به امید تکرار قهرمانی بایرن تو چمپیونز لیگ

بایرنی شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 21:30

من حرفای ماتیاس سامر رو کاملا قبول دارم خود سامر نقش پررنگی در موفقیت های سال قبل بایرن داشت الان هم میتونه به پپ کمک کنه که تیم بهتر بشه

حجت شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 21:35

بچه ها امروز دورتموند بازیشو چهار بر صفر برد بردن لیگ امسال سخت تر از پارساله چون پارسال دورتموند تمرکزش رو گذاشته بود رو چمپیونزلیگ ولیگو ول کرده بود ولی انگار امسال لیگ رو جدی گرفتند
این طور که معلومه دربی بایرن و دورتموند قهرمان رو تعیین میکنه مثل اسپانیا البته خداییش الکلاسیکوی آلمان خیلی قشنگ تره

hani baerny شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 22:26 http://rosta7.blogfa.com

من با حجت موافقم.ما نباید امسال هیچ تیمی رو دست کم بگیریم.

bastian31 شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 23:14

نو که میادبه بازار کهنه میشه دل آزار!
حالادیگه شده برضد هاینکس،هیتسفلد حرف میزنید
من نمیدونم پپ المانی ،بایرنی ،چیه وچه برای بایرن انجام داده که اینقدر دوسش دارین یادتون رفته با بارسا چهارتا در یه نیمه بهمون زد،اومده مونیخ قرارداد ببنده لباس بارسا تنشه
من دوباره میگم اگه تواین سه سال 15جام بیاره ازش بدم میاد

kermanshah شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 23:35

من به پپ امیدوارم به هواداران بایرن می گم که اصلا عجله نکنن
این تیم چند بازی اینده نگاه کنین
به امید سه گانه

fcb یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 00:41

وستان آقای bastian31 طرفدار بایرن مونیخ نیست چون اگه طرفدار بایرن بود نمی گفت که اگه پپ تو سه سال واسه بایرن پانزده جام هم بیاره ازش بدم میاد
دلیلش چیه چون خارجیه مگه هیتسفیلد عزیز خارجی نبود مگه از تیم رقیبمون دورتموند نیومد بایرن تازه دورتموندو تیم اول آلمان کرده بود دو سال پیاپی قهرمان آلمان وهمچنین قهرمان اروپاش کرده بود ولی اومد بایرن محبوب ما بایرنی ها شد
آقای bastian31 یا از مواضعت برگرد یا دیگه تو سایت بایرن مونیخ نظر نده لطفا

Tarafdar یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 00:50

باستین حالا هر چی که هست الان شده مربی تیم و داره برای تیم زحمت میکشه.ببخشش و سعی کن باهاش کنار بیای منم اصلا نمی تونستم به عنوان مربی بایرن قبولش کنم ولی الان با تمام وجود براش آرزوی موفقیت می کنم
اون تو شرایط سختی قرار داره ولی میتونه باهاش کنار بیاد فقط یکم وزن کم میکنه

امیرحسین یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 00:57

باید به گواردیولا فرصت داد. البته تا اینجا خوب کار کرده.
ضمنا هیتسفلد آلمانیه نه خارجی. متولد شهر لوراخ در جنوب آلمان.

afshin یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 01:37

هیتسفیلد سوییسیه
البته برای ما مهم اینه که سرمربی بایرن بود اگه منم مربیمون اگه اسراییلی هم باشه وقتی اومده بایرن ما دوسش داریم

hamed یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 01:42

بابا جواب این bastian31 رو ندین خیلی بی منطقه میگه چون بارسا تو زمان گواردیولا بایرنو چهار بر صفر برده ازش بدم میاد آخه تو فوتبال حرفه ای این حرفها مسخرست اون زمان سرمربی بارسا بود الانم که اومده بایرن به مسیولان بارسلونا پریده از رییس باشگاه تا مربیشون
پپ الان عاشق بایرن مونیخه و اونو با صد تا بارسا عوض نمیکنه

امیرحسین یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 01:44

هیتسفلد آلمانیه. کی میگه سوئیسیه؟
حالا سرمربی سوئیس شده دلیل نمیشه که سوئیسی باشه

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%88%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B1_%D9%87%DB%8C%D8%AA%D8%B3%D9%81%D9%84%D8%AF

http://en.wikipedia.org/wiki/Ottmar_Hitzfeld

fcb یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 01:47

از آقای امیر حسین رییس سایت کانون هواداران بایرن مونیخ تقاضا دارم که نظرات امثال bastian31 رو که فکر کنم هدفش طفرقه انداختن بین هواداران بایرن تو ایرانه والکی داره سرمربی تیمو به بهانه های الکی میکوبه از لیست نظرات حذف کنه

امیرحسین یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 01:51

دوستان خواهشن با یک اسم نظر بدید

تو همین صفحه الان آقایان fc b و ribery7 و ahmad و بایرنی و حجت هر 5 تا یک نفرن

و آقایان afshin و hamed هر دو تا یک نفرن

شماها میاد نظر میدید بعد با یه اسم دیگه از خودتون دفاع می کنید!

من بعد از این ببینم تمام نظرات رو پاک می کنم

امیرحسین یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 01:56

آقای fcb آخر الان خود شما همون hamed و afshin هستید. اینکارا درست نیست.
به جای اینکه نظرات دوستانی مثل bastian31 که هرچند با نظرش موافق نیستم رو پاک کنم باید نظرات امثال شما رو پاک کنم
آقای bastian31 هر چی هست مثل مرد اومده حرف دلش رو زده با اینکه من مخالف نظرش رو دارم ولی نیومده با یه اسم دیگه از خودش دفاع کنه

ممدرسول یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 02:24

پپ خیلی باهوشه.فقط تو این برهه از زمان آرامش میخواد.اگه بهش اعتماد کنیم بزرگترین کمکو بهش کردیم.هم بازیکنا هم ما هوادارا باید بهش اعتماد کنیم.من که قلبم باهاته پپ

bastian31 یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 02:57

امیرحسین دستت درد نکنه بخدا یه دفعه ترسیدم،گفتم چرا اینقدر سخت با نظرم مخالفت کردند
در مورد پپ هم دست خودم نیست هرکی یه جور تعصب داره ضمنا من دلم میخواد بایرن همیشه موفق باشه حالا مربیش فرگوسن.کلوپ باشه وامیدوارم پپ بابایرن موفق باشه وبیرون بایرن به هیجا نرسه
ختم کلام فقط آلمان.بایرن

bastian31 یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 03:02

فقط یه چیزی واقعا بنرهایی که میزنید عالیه دستتون درد نکنه

امیرحسین یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 03:20

خواهش میکنم
کوچیک همه بایرنی ها هستیم مخصوصا bastian31

فاطمه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 03:42

اقایfcbیا...اقایbastin31اصلا حرف بدی نزدن که شما اینجوری بهش میتوپی.
فقط نظرشو گفته.اونم در کمال ادب.

علیMARIO یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 07:52

به نظر منم نباید توقع داشت تو این فصل سه گانه رو فتح کنیم انگیزه تیم یکم کم شده گواردیولا هم تازه میخواد یه سیستم تو تیم ایجاد کنه ولی تیم بایرن خیلی قویه و مهره هایی که داره همه بهترینا هستن برای همین توقع زیاد هست امیدوارم اتفاقاتی که تو سوپرکاپ افتاد دیگه تکرار نشه چون ما بهترین تیم اروپاییم و باید از عنوانمون دفاع کنیم

Seabstian_Hamed یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:27 http://bayern.blogsky.com

مثل مرد رو خوب اومدی امیرحسین

Seabstian_Hamed یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:31 http://bayern.blogsky.com

هیتسفلید افتخار ملیمونو به سوئیسیا نچسبونین

سیا پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 10:48

بیشتر جمعیت سویس المانی هستند وزبان اصلی این کشور المانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد