وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام رکورد بالاک را شکست+یک خبر کوتاه و برنامه هفته دوم بوندسلیگا

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فیلیپ لام با حضور در بازی مقابل پاراگوئه، از نظر تعداد بازی در تیم ملی آلمان میشائیل بالاک را پشت سر گذاشت.
  لام 29 ساله تا قبل از این در 98 بازی با پیراهن آلمان به میدان رفته بود که از این نظر با تعداد بازی های بالاک برابری می کرد. لام هم اکنون از نظر تعداد بازی برای تیم ملی، یازدهمین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان محسوب می شود.

در میان بازیکنان کنونی تیم ملی آلمان میروسلاو کلوزه با 128 بازی و لوکاس پودولسکی با 111 بازی بیشترین تعداد بازی برای تیم ملی آلمان را دارند. باستین شواینشتایگر هم تاکنون 98 بار با پیراهن آلمان به میدان رفته است.
رکورددار بازی برای تیم ملی آلمان لوتار ماتئوس است که 150 بازی برای این تیم انجام داده است. البته ماتئوس چند دوره به خاطر مشکلات با سرمربی وقت آلمان از ترکیب تیم ملی دور ماند.
خبر کوتاه:

رومینیگه: چلسی به دنبال خرید فرانک ریبری بود

رومینیگه در مورد در خواست چلسی برای جذب ریبری می گوید: "در سال 2011 باشگاه چلسی خواهان به خدمت گرفتن ریبری با پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو بوده است".

برنامه کامل هفته دوم بوندسلیگا

شنبه 26 مرداد ساعت 18 به وفت تهران

اینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ

وولفسبورگ - شالکه

وردربرمن - آگسبورگ

فرایبورگ - ماینتس

هامبورگ - هوفنهایم

اشتوتگارت - بایر لورکوزن

شنبه 26 مرداد ساعت 21 به وفت تهران

بوروسیا مونشن گلادباخ - هانوفر

یکشنبه 27 مرداد ساعت 18 به وفت تهران

نورنبرگ - هر تابرلین

یکشنبه 27 مرداد ساعت 20 به وفت تهران

بوروسیا دروتموند - اینتراخت برانشوایگ
نظرات 31 + ارسال نظر
morteza جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 11:30

مرسی کاپیتان لام!واقعن شخصیت کاریزماتیکی داره!


دوستان اگه تونستین بازی دورتمند و اینتراخت برانشوایگ ببینید!!
دانیال داوری سنگربان برانشوانگ،امیدوارم خوب بازی کنه...
هواداران برانشوانگ براش یه دستکش مخصوص درست کردن به نام (DD) که مخصوص Daniel Davari !ستاره ی تیمشه...

Bastian جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 11:44

عمرا اگه تو شخصیت و بزرگی به گرده پای بالاک برسی واسه کاپیتانی خودتو کشتی
اگه کاپیتان بایرن نبودی بخاطر اون کاری که به سر بالاک اوردی هیچ وقت قبولت نداشتم

bastian31 جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 12:18

منم قبول ندارم رئیس تیم که باستین ،موقع بازی هم که باستین کاپیتانی میکنه فقط بازوبند دست لام ،مگه نه یادم نیست از 2004بود یا2006که بالاک باوجود کان کاپیتان شد حالا هم که اشتایگر بهتره وهم شخصیت کاپیتانی داره که لام نداره
هرچی نگاه لام میکنم کاپیتانی روش نمیاد اصلا تصور نمیشه کرد که لام جام جهانی را بر بالای سر ببرد

لطفا امتیاز دادن بذارید تو بخش نظرات ،اینجا جاش نیست

delta جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 12:32

اشتباه میکنید اتفاقا لام خیلی شخصیت خوبی برای قهرمانی داره

سمیرا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 14:38

مهم شخصیت خوب فیلیپ لام برای قهرمانی نیست. مهم اینه که آلمانیا یه چیزی به اسم احترام سرشون میشه و به احترام لام که بزرگتر و باتجربه تر از همه هست و البته توی آلمان بازی میکنه اونو کاپیتان کردن. اشتباه میکنم؟؟؟؟ به هر حال من که عاشقتم کاپیتان
و البته آقایون Bastian و bastian31 شما از اسماتون معلومه که طرفدار کی هستین و برای چی دارین رای میدین. من خودمم عاشق باستینم اما منطقی قضاوت میکنم.

Bastian جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 14:53

در پاسخ به دوستان عزیزه بایرنی باید بگم
من خودم لام رو خیلی دوست دارم و خیلی واسه بایرن زحمت کشیده و افتخار کسب کرده اما هیچ وقت نمیتونه کاپیتانی مثله اولی ،استفان،بالاک بشه ولی باستین میتونه بشه چون شخصیت کاپیتانی داره وهمچنین خیلی محبوبه
یادتون نره لام واسه کاپیتانی تیم ملی چه کارایی رو که نکرد تا از میشاییل گرفتش
واقعا بهش نمیاد جام رو بگیره

امیرحسین جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:15

حالا که بحث کاپیتانی شد باید بگم اگه قرار باشه به جز لام کس دیگه ای کاپیتان باشه نویر بهترین گزینه است
یادمون نره باستین بازی با چلسی وقتی روبن رفته بود برا پنالتی باستین نشسته بود جلوی نویر پشتش رو کرده بود سرشو انداخته بود پایین جلوی چشماش رو گرفته بود طاقت دیدن پنالتی رو نداشت. بعد اینکه پنالتی گل نشد نویر زد رو دوش باستین گفت پاشو گل نشد!
الیور کان تو بازی 99 با منچستر وقتی دقیقه آخر گل خوردیم هنوز روحیه داشت مثل کوه. کاپیتان هایی مثل کان و افنبرگ تکرار نشدنی هستند ولی نویر و حتی مولر این قابلیت رو دارند تا مثل اونا بشن.

bastian31 جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:24

لطفا همه جواب بدید؟
از دید دوست داشتن ،منطق ،تعصب ،شخصیت ،محبوبیت وحالا هرچی وکی برای المان ،بایرن بیشتر زحمت کشیده
کدام یک لایق تر وبهتر برای کاپیتانی است؟
لام
یا
اشتایگر

bastian31 جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:35

اره امیرحسین مثل اینکه خوب یادته نه!
اگه خوب یادته بازی فینال حذفی بادورتمند که 5تا خوردیم کی به جز باستین با غیرت وتعصب تا دقه 90بازی کرد حالا چی
وبعدش یادته نیمه نهایی بارئال کی تیم جم کرد باهاشون صحبت کرد که بردیم باستین بود
وفینال کی تیم جم کرد وصحبت کرد که باختیم اینا خوب یادته؟
حرفام کاملا مستند است .

امیرحسین جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 16:01

مگه برد و باخت فقط به جم کردن و صحبت کردنه؟ تو بازی خیلی شرایط رو برد و باخت تاثیر داره.
من میگم طاقت دیدن پنالتی رو نداره.
اتفاقا باستین خیلی هم بازیکن خوب و بزرگیه خیلی هم دوستش دارم ولی به درد کاپیتانی نمیخوره.

Bastian جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 16:19

در جواب به سوال باستین 31 باید بگم باستین لایق تره وبا نظرش کاملا موافقم
هر دوشون بازیکنای بزرگین و تویه پسته خودشو خیلی حرفه ای و عالی کار میکنن اما واقعا بخوایم این دو تا رو واسه کاپیتانی مقایسه کنیم بنظره منکه خیلی مسخرس
چون واقعا باستین قدرته رهبری فوق العاده ای بر تیم داره تا اون جایی که بعضی از بزرگان فوتبال المان گفته بودند عملکرد تیم ملی و بایرن به باستین بستگی داره اگه روزه خوبش باشه بازیو خوبیو از تیم میبینیم و میبریم ولی اگه روزه بدش باشه عملکرد چندان جالبی رو از تیم نمیبینیم (مطمینم نیستم ولی فک کنم یوآخیم لوو گفته بود )
لام فقط بازبند دستشه
وگنه جموجور کردنه تیم رو توسط باستینو میشه به عینه تویه تمامیه بازی ها دید

masoud* جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 16:58

lotfan darbare lahm chizi nagin ke man badjor tarafdaresham

کان مقدس جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 17:07

شخصیت این سایت میاد پایین وقتی نام بالاک برده میشه تو این سایت.
بالاک؟همون خائنه درجه 1 که گفت بایرن قدرت اول شدن نداره و رفت تیمی که باهاش بتونه اروپا رو ببره؟
بالاک? همونکه باوجوده التماس تماشاگرا رفت چلسی و تو مصاحبش گفت بخاطر قوی تر بودن چلسی از بایرن اون تیمو انتخاب کرده؟
بالاک همونکه زیر آب کان مقدس رو زد و بازوبند رو به نا حق ازش گرفت؟
بالاک؟....؟
واقعا اشتباست که بالاک رو یه بایرنی بدونین.
بالاک فقط باید در وجه ملی مورد بحث قرار بگیره.
بالاک ی بایرنی نبود.نیست.و نخواهد بود


در مورد لام بگم که اون ابهت خاص کاپیتانیو نداره.نه تنها لام تو تیم فعلی بایرن هیچکی اون ابهتو نداره.
ریبری باستی و نویر گزینه های بهتری هستند ب نطر من

bastian31 جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 17:14

امیرحسین من بخاطر دوست داشتن کسی نمیگم بخدا،من با المان ،بایرن زندگی کردمه من کاپیتان اصلی را کان ،بالاک ،کریم باقری میدونم مثلا کریمی 40سالش شده کاپیتانی بلد نیست خودش بدتر از همه است
حالا خودت بگو تاحالا دیدی لام بر سر بازیکنی داد بزنه ولی باستین با اینکه ارومه ولی وقتی عصبانی بشه برسر همه بازیکنان داد میزنه هم المان هم بایرن تاحالا که دیدی
کلا المانیها خصوصیت برگشتن به بازی دارن ولی از موقعی که بالاک رفت 2010بااسپانیا ازوسط زمین توب ارسال میکردند
بدتر ازهمه2015باایتالیا بس که بابدشانسی توپ نرفت توگل بیست دقه اخر بازی را رها کردند وناامید شدند این برای اولین بار تو تاریخ المان بود ناامیدی ولام هم که ساکت ،و لو مجبور شد تعویضش کنه
حالا بااین حرفا قضاوت با خودت؟

کان مقدس جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 17:22

جناب bastian31؟ اینکه تهدید میکنی به اینکه اونروتو نشون میدی و ... فقط بیانگر شخصیت خانوادگیته.چون معمولا آدمای دیوانه اند که جای منطقی حرف زدن رو میارن به فحش دادنو اینا.البته فکر نمیکنم از لحاظ شخصیتی اونقد نازل باشی ک بخای مثل دیوانه ها فحش بدی.
آدم حسابی/قضیه بالاک و هوملس باهم تقاوت داره.هوملسو بایرن نخاست و فروختش اما بالاک دقیقا تو زمان اوج نیاز گذاشتش رفت.
من با بحث ملی کار ندارم.بحث من بایرنه.من تو بحث ملی از همه بازیکنا از اوزیل ریالی گرفته تا مارین چلسی رو دوستدارم و دوستدارم آلمان با گل اوزیل قهرمان بشه اما با گل یه بایرنی نایب قهرمان نشه .
دوما از لحاظ کیفیت بازی بالاک شاید بند کفش شواینی بشه با ارفاق.تنها مزیت بالاک اینه که رودتر از شواینی به تیم ملی اومده و الا اگر همزمان میشدن همه شاهده محو شدن بالاک زیر سایه ی شواینی میشدیم.
من از بالاک متنفرم.این تنفر من باعث کاهش محبوبیت بالاک نمیشه همونطور که علاقه شماها بهش باعث افزایش محبوبیتش نخاهد شد.این نظرات سلیقه ای هستند.امیدوارم اونقدا درک داشته باشی که اینو بفهمی.
بازهم میگم بحث من مربوز به بایرنه نه تیم ملی.
خائن ترین بازیکن آلمان بی شک بالاک هست.نحوه رفتار سران بایرن هنگام خداحافظی بالاک هم بیانگر عدم رضایت اونا از بالاک بود.
حالا 2 تا راه هست.یا مثل دیوانه میای دری وری میگی یا مثل ی جوون تحصیل کرده میای بحث میکنی.
جناب مدید سایت آقای امیر حسین این نطر رو پاک نکن چون منتظر جواب طرفم هستم.
درضمن شما در اون حد نیستی که بگی کی اینجا حق داره چی بگه کی اینجا حق نداره چی بگه.
از کوزه همان برون طراود که در اوست

کان مقدس جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 17:43

بعدشم اینجا یه وبه عمومیه و همه اجازه دارن نظراتشونو با آزادی بیان کنن.به کسی چه مربوطه که کی کیو دوسداره.زورگویی و اینکه با زور بخایم دیگرانو قانع کنیم به دور از منطقه.

ای باباااااااااااااااااااااا

Bastian جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:34

عمرا اگه لام بنده کفشه میشاییل بالاک یا باستین بشه خودشو سره کاپیتانی تیمه ملی ثابت کرد
بعدشم خداوکیلی عیبه لام رو با بالاک مقایسه کرد
اقای کان مقدس شمایی که تحصیل کرده هستید !
اگه از بالاک خوشتون نمیاد و متنفرید واسه کسی مهم نیست ولی بعضیا بالاکو دوست دارند پس بهتره به بالاک و توهین وحرف بد نزنین

Bavariaboy جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:43

تنها مشخصه لام که به کاپیتانی نمیخوره ، قدشه!

hani bayerni جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:59

خواهشا تمومش کنین!باستین عزیز رو همه دوست دارن وهمه از زحماتش برای بایرن خبر دارن و همه میدونیم که چه توناییهایی داره.اما اون خودش نخواست کاپیتان باشه.در ضمن حرف بالاک رو پیش نکشین که دل هممون از دستش خونه.دوستان زحمات فیلیپ لام رو فراموش نکنین.اون شخصیت بزرگی داره و لایق توهین و تحقیر نیست.لطفا احترام این شخصیت بزرگ باشگاه رو نگه دارین.مطمئن باشین که حق اشتایگر عزیزمون پایمال نمیشه و همیشه جای بزرگی در باشگاه و دل هوادارا داره.

hani bayerni جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 20:17

bastianبس کن.چون تو از کسی خوشت نمیاد دلیل بر بی لیاقت بودنش نمیشه.این شما هوادار نماهایید که باعث سرافکندگی بایرن کبیر میشیدآخه یه دقیقه به حرفای بی ربطی که به لام بیچاره زدی فکر کن!!!ما همه باستین رو قبول داریم.اگه تو هم واقعا قبولش داری به نظرش احترام بذار یا حداقل احترامو ازش یاد بگیر.اون خودش کاپیتانی رو به کسی که ازش با تجربه تر بود سپرد.این یعنی احترام.واقعا شان یه همچین آدم بزرگیو با صحبتات زیر سوال بردی.

کان مقدس جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 22:39

سر بازوبند تیم ملی لام چیکار کرد؟زیر آب زد؟
مگه با زیر آب زدن کسی میتونه کارشو جلو ببره؟
خودت مربی باشی تصمیمتو بخاطر ی بازیکن عوض میکنی؟
الان آلمانیای تیم میتونن زیر آب مثلا تیاگو رو تو تیم بزنن؟تو بایرنو با تیم محلاتت اشتباه گرفتی که میگی فلانی زیرآب فلانیو زد.
در ضمن برا بایرن متاسفم که یکی مثل تو طرفدارشه.یکی مثل تو که میاد میگه لام،اسطوره باشگاه بند کفش بالاک خائن ترین بازیکن آلمان نیست.توقع نداشتم که ی بایرنی به کاپیتان تیمش در این حد توهین کنه.
من عاشق کان هستم اما اگه یکی بیاد بگه که از کان متنفره نمیام بگم یا کانو دوستداشته باش یا بت فحش میدم.چون کاری بس احمقانه است.میایم باهم بحث میکنیم شاید دلایل اون قابل قبول تر از دلایل من باشه.اما تو به محض اینکه گفتم از بالاک بدم میاد تهدید به فحش دادن کردی.خب بده.4 تا دکمست که با کیبورد فشارش میدی.بالاک ی بازیکن حرفه ای بود چه بخایم چه نخایم.اما یه بایرنی نیست.بحث من اینه.با بحث ملی هم کار ندارم.وقتی دورگه هایی نظیر اوزیل با جونو دل برا آلمان بازی میکنن آلمانیهای تیم مثل بالاک بایدم از جون برا تیم بازی کنن.در کل همه بازیکنای ملی با تمام وجود برا کشورشون بازی میکنن چون طالب کسب افتخارن.

بازم میگم نظرات متفاوتن هیچ کی نباید به زور فحش و بدوبیراه نظر دیگرانو جلب کنه.اینو گفتم تا لااقل با نفر بعدی محترمانه تر برخورد کنی.چون همه شاید به نرمی من جوابتو ندن آقای ballack 31.هه

marco reus جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 23:22

بهترین گزینه برای کاپیتانی نویره. کاپیتان دوم ماتس هوملس. به سن و اینجورچیزا نیس که که بازیکن با تعصب میخواد. مثل هوملس خودمون. بهترین دفاع وسط دنیا. زنده باد آلمان زنده باد دورتموند
بعدشم چرا بایرنیا فک میکنن تیم ملی مال خودشونه. تیم ملی مال همه تیمای بوندسلیگاس. چرا نباید کاپیتان یه دورتموندی باشه؟

فاطمه شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:00

کان مقدس فکر نمیکنی داری زیاده روی میکنی؟
تو که اینقدر دم از ادب میزنی خودتم چندان با ادب نظر ندادی.

Bastian شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 02:40

اقای کان مقدس من باستین هستم وتمامه نظراتم موجود هست و بدونه هیچ توهین بی ادبی یا هر چیز دیگه که از انسانیت دور باشه نظرمو مطرح کردم میتونین برین تویه تمامیه پست ها کامنتامو بخونین
بعدشم اقای کان مقدس جان با اینهمه که دم از ادب میزنی تو کامنتات خیلیم با ادب نیستی همین کامنتای قبلیت اغلب بی ادبانه و توهین امیزه
به هر حل تمامیه کسایی که میان اینجا کامنت میزارن بایرنی هستن و دوست منم واسه شما احترام زیادی قائلم
به هر حال نظرهچند تا از بچه ها اینه که لام لایقه کاپیتانی به دلایله زیادی حالا چه به اشتباه چه درست
نمیدونم شما مشکلت چیه

G.Elber شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 10:42

الکی دارین بحث میکنین آخه نه من کاپیتانو مشخص میکنم نه شما
پس بهتره به کاپیتان فعلیمون احترام بذاریم و باورش داشته باشیم

سمیرا شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:27

G.Elber کاملا باهات موافقم. اینجا یه مطلب درباره ی شکستن رکورد بالاک توسط لام نوشته شده نه نظر سنجی برای تعیین کردن بهترین کاپیتان......در ضمن نظریه ی بند کفش Bastian جان هم خیلی جالب بود. نمیدونستم بخندم یا گریه کنم.

[ بدون نام ] شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 13:48

لام خوب
باستین خیلی خیلی خیلی خوب
باستین بهترین
باستین کاپیتان
باستین رهبر
باستین عشق
باستین غیرت
باستین مهربان
باستین رییس
باستین جدی
باستین دوستدار همه بایرنی ها
باستین سینه ستبر
باستین تک
باستین همه چیز بایرن
باستین دوست داریم

SCHW31NST31GER شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 14:10

اگه باستینم تو این بازی بود 99 تایی میشد

کان مقدس شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 16:30

اونایی که گفتن من بی ادبی کردن اون بخش از حرفام که داخلش بی احترامی کردم به یکی دیگرو کپی کنند تو کامنتشون تا ببینم چه بی احنرامی کردم که خبر ندارم.
اون چیز که واضحه فاطمه خانم و... چون طرفدار بالاک هستند جانب ballack31 رو میگیرن.
داستان از اونجا شروع شد که من بالاک رو خائن دونستم.بعد آقای ballack31 تهدید کرد که اگه به بالاک بد بگی فحشت میدم.گفتش اگه به بالاک توهین کنی اون رومو نشونت میدم.
منم گفتم بده.فحش دادن کار آدم های ضعیفی و بی شخصیته که خانوادشون ادب یادشون نداده.فکر نمیکنم حرف بدی باشه.
انسان نباید بخاطر علاقه منطقشو زیر پا بزاره.چون وجه تمایز انسان و حیوان منطقشه.
حالا چون نظر فاطمه خانم و ballack31 شبیه هم هست هوای همو دارن.
آقای بالاک باستین نما مشکل من میدونی چیه؟مشکل من اینه که به محض اینکه گفتم از بالاک متنفرم و حالم ازش بهم میخوره تهدید به فحش دادن کردی.یادت که نرفته؟منم جوابتو دادم.آخر سر هم گفتم اینجا نطرات آزاده.خودت دو دوتا 4 تا بکن ببین کی این وسط دور خالی برداشته

mojtaba پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:54 http://Gravatar.com

به نظرمن لام باشخصیت وازبهترین بازیکن های لیگ المان هست من که عاشقشم
لام دووووووووووووسسسسسسسسست داااااااارررررررررررم بووووووووووووووووووس

mojtaba پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:00 http://Gravatar.com

i love you bayern

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد