وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوئیز گوستاوو راهی ولفسبورگ شد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوئیز گوستاوو ، هافبک برزیلی باشگاه بایرن مونیخ که خواهان پیوستن به تیم ولفسبورگ آلمان بود ، با موافقت سران باشگاه بایرن مونیخ مواجه شد. 

 

هنگامی که این بازیکن 26 ساله تصمیم گرفت باشگاه مونیخی را ترک کند ، کارل هاینز رومنیگه رئیس باشگاه بایرن و کلاوس آلوفس مدیر باشگاه ولفسبورگ مذاکرات خود را آغاز کردند. لوئیز گوستاوو امروز یک قرارداد 5 ساله را تا سال 2018 با باشگاه ولفسبورگ به امضا رساند. شرایط و توافقات قرارداد نامعلوم باقی خواهد ماند.


رومنیگه پس از این انتقال گفت : " می خواهم از طرف باشگاه بایرن ، تشکر گرم و صمیمانه ای را از زحمات دو سال و نیمی که گوستاوو در باشگاه کشید داشته باشم. او آرام بود و با رفتار بسیار دوستانه و همواره حرفه ای که داشت دوستان بسیاری را در باشگاه ما بدست آورد. ما همیشه می توانستیم بر روی لوئیز گوستاوو تکیه کنیم و او به خوبی سهم خود را در سه گانۀ فصل گذشته ایفا کرد. "

نظرات 27 + ارسال نظر
morteza جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 18:28

به نظرم بد نشد!!!
چون حتما این چیزیه که خودش هم میخواد،درسته با بایرن امکان گرفتن جام ها زیاده و با ولسبورگ خیلی کمه (تقریبا صفره ) ولی اینجوری شانس بازی کردن داره و این واقعن
واسه تیم ملیش(برزیل) نیازه!بعد اگه تو بایرن میموند فرض کنید بین باستن و کروز و گوتزه و مارتینز و جدیدن لام هم هافبک شده دیگه چه شانسی واسه گوستاوو میمونه آخه!!!!
نه اصلا میدونین چیه خوب شد رفت...

omidrobery جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:01

امیدوارم هرجا هست موفق باشه
بازیکن خوب و جنگنده ای بود

بهروز جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 19:37

بازیکن آروم و دوست داشتنی بود
ولی تو بازیش جنگندگی و تلاش زیادی بود
شخصا دوس داشتم بمونه ولی وقتی بهش بازی نمیرسه باید میرفت
موفق باشی پسر خوب

hani bayerni جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 20:08

موافقم!!ولیmorteza اون کروززز نیست.کروسسس است.toni kroos

شاهین جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 20:24

ایشاءلله که موفق بشه

morteza جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 20:29

آره حق با توست!(hani bayerni)
اینقدر کروس شوتاش مثل مــــوشــــک کــــروز هست،گاهی اوقات بهش میگم کـــروز!

hani bayerni جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 20:45 http://www.rosita7.blogfa.com

عالییییییییی بود!!!!!morteza !!!!میشه بهم سر بزنی؟وب منم فوتبالیه ها!!!راستی اگه اومدی خودتو معرفی کن!!!ممنون!!!

شاهین جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 20:49

راستی امید جان ایمیلتو چک کن

morteza جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 21:19

خواهش میکنم hani bayerni
حتما به وبت سر میزنم. . .

omidpm جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 21:41

واقعاً فوتبال آلمان گذشته ازهرگونه تعصبی الگو برای تیم ها وکشورهای دیگه هستش که به هیچ وجه به فرد وابسته نیست وتاکتیک تیمی حرف آخر رو می زنه.

bastian31 جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 22:42

عجب بازیکنی این امید عالیشاه موافقید بایرن جذبش کنه وامیرحسین لطفا بخش نظرات را جدا کن البته اگه ازم ناراحت نیستی
haniسایت شما که همش Errorمیده پس چرا میگی بیایین سایت من؟

محمد حسین جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 22:57 Http://bayern.blogsky.com

همیشه از پرس پولیس متنفر بودم اصلا دوست ندارم اینجا بحثش بشه
باستین جان قسمت نظرات همینجوری بهتره اونجوری نمیشه امتیاز داد.

bastian31 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:10

ببخشیدا ولی کسانی که حرفی برای گفتن ندارند از الفاظ توهین امیز استفاده میکنند،من باوجود اینکه به بالاک خیلی علاقمندم بهش توهین میکنند بهش میگم نگو بهت فحش میدما ولی نمیتونم
بعد کان مقدس که خودش توهین کرده به من میگه خانوادت بی بی فرهنگ جواب نادانان خاموشی است
اخه محمدحسین به پرسپولیس توهین میکنی بعد میگی بحث نمیکنم اخه مگه من چی گفتم یه کم جنبه خوبه ؟
امیرحسین هم استقلالی از هم دیگه دفاع میکنند
احترام به هم دیگه چیزه بدی نیستا،به بازیکنی توهین میکنی ازش خوشت نمیاد،یکی دیگه دوسش داره این کار یعنی چی؟
اره دیگه مدیر وبلاگید الان نظرم حذف میکنید!
حالاخوبه من بگم کریمی تودربی به قدر گل دایی درتیم ملی،گیرچه استقلالیها را انداخته!
بچه ها نظر بدید من بااحتدام نظر دادم اونوقت درجوابش .......؟!

فاطمه شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:31

اها یعنی اگه از استقلال حرف بزنیم اقا محمدحسین ناراحت نمیشه؟!!
باشه پس همه ازادن در مورد استقلال حرف بزنن.در ضمن حرفی در مورد پرسپولیس نزد در مورد عالیشاه بود.
در مورد عالیشاه با bastian31موافقم خیلی توپه.

امیرحسین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:38

کی گفته من استقلالی ام؟!
اتفاقا پرسپولیسی ام!

'Sebastian Hamed' شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:51 http://bayern.blogsky.com

اتفاقا منم اگه بخوام بین استقلال و پرسپولیس یکیو انتخاب کنم، 100% پرسپولیس، فقط به حرمت چندتا بازیکنی که به بایرن دادن، هرکی از پرسپولیس ....

بهروز شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:53

به نظر من بحث فوتبال ایران اینجا جاش نیست دوستان عزیز

häsan G Ö T Z E شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 01:16

عـــــشق است قــــــــــــــــــرمــــــــــــــــــــــز

bastian31 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 02:15

امیرحسین ببخش که تو رو به تیم دیگه چسبندم اخه قبلا از پیراهن ابی بایرن خوشت اومد من اشتباهی فهمیدم
اخه چیزی که عیان است ......
همه میدونند همه جای دنیا طرفدار پرسپولیس(پاسارگاد کوروش) از استقلال(تاج شاه)بیشترند پس نمیدونم چرا دلشون میخواد بحث قرمز و آ ب ی را به وسط بکشن

فاطمه شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 02:48

ایولا...
استقلالیا خودشونم بکشن تیمشون به گرد پای پرسپولیس با ابهت نمیرسن.
عشق است و قدرمز....

Bastian شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 02:51

واقعا حیف که شرایط طوری رقم خورد بازی بهش نرسید بازیکنه دوس داشتنی وخوبی بود

محسن اشتایگر شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 06:57

پرسپولیس سرور استقلاله راستى امید عالیشاه مازندرانیه به خاطر همه مازندرانیها ایول

محمد حسین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 09:27 http://bayern.blogsky.com

تیم 441 جهان کجاست؟؟؟؟
واقعا باید حسرت خورد که طرفداران تیم اول جهان طرفدار تیم 441 جهانم باشن که حتی از بنگال شرقی و کپس یونایتد زیمباوه هم رتبش پایین تره.حیف اینجا بایرنه و جای این حرفا نیست

محمد حسین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 09:57 http://bayern.blogsky.com

بعدشم من توهین نکردم فقط گفتم متنفرم اگه گفتی عالیشاه توقع داری فکر کنم از سپاهان خوشت میاد آره؟؟؟

bastian31 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 10:56

میدونی چیه تو قوم ما طرفدارهای بایرن ففطافراد سالخورده اند بچه های همسن وسال من طدفداربارسا،میلان ،رئال هستن من خودم تنها باهوشن کم نمیارم ،محمدحسین توکر کری زورت به من نمیرسه
بچه توبازی باملوان همیشه یادی ازاستقلال میکنیم پارسال که6تایی کردیم دیشب هم ده نفره بردیم
اخه ده نفره ،فقط ده دقیقه ،هتریک ،پژمان بازغی گفت اگه من طرفدار استقلال بودم سکته میکردم ولی مثل اینکه بعد 6666تایی ها تحملشون بالارفته!
دربی پارسال بازی اول یادته ولی فکر کنم زمین بارونی بود
چون که کریمی یک تو سرتوپ زد عمران زاده ،نکونام افتادند اخه چرا؟
خسارات بعداز بازی:مهره3،5عمران زاده ،6.10نکونام شکسته شد تا بدبختا زمین خراب بود گیرچشون افتاد

محمد حسین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 11:02 http://bayern.blogsky.com

آره اون 4 تا دربی یادته؟؟؟حقیقی لایی میخورد از مجیدی اخه چرا؟؟معلومه چون استقلال سرور پرسپولیسه امیرجعفریم گفت اگه یه فیلم از اون 6 تایی برام بیارید پرسپولیسی میشم احسان علیخانیم جلوش سوخت.پرسپولیس یه تیم معمولیه که رتبه 441 جهان که توش همچیش 4 هست.حتی رتبش.معلومه تحملتون خیلی بالا رفته که دیگه بازی جوانمرادانه هم رعایت نمیکنید؟؟؟افتاد

امیرحسین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:16

بچه ها صحبت راجع به استقلال و پرسپولیس دیگه بسه.
اینجا وب بایرنه.
فوتبال ایران اینقدر ضایع است که من خودم سه ساله دیگه نگاه نمیکنم. فوتبال ایران باید کلا جمع شه.
از این به بعد تو نظرات از کلمات استقلال و پرسپولیس استفاده شده باشه کل نظر رو حذف میکنم. نظر خودم باشه هم حذف میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد