وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: از شرایط بایرن مونیخ راضی نیستم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،دو بازی و دو برد حاصل کار بایرن مونیخ تا هفته دوم بوندسلیگاست، با این وجود ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش راضی نیست.
 به نظر سامر مونیخی ها هنوز به شرایط مطلوب خود نرسیده اند و با ریتم هماهنگ خود فاصله دارند. از طرفی بازی های دوستانه ملی میان هفته نیز تاثیر منفی بر عملکرد بایرن مونیخ داشته است. در گفتگویی با هفته نامه “Bild” آلمان، سامر اظهار داشت:" بازیکنان بایرن می بایست بیشتر تلاش کنند تا به شرایط ایده آل خود برسند."

خاوی مارتینز و دانته بعد از یک فصل طولانی و حضور در بازی های جام کنفدراسیون ها، هنوز خسته به نظر می رسند و پروسه آماده سازی پیش فصل را از دست داده اند. تیاگو به دلیل دیر به خدمت گرفته شدن و شواین اشتایگر به خاطر مصدومیت، خیلی دیر به تیم ملحق شده اند. این ها از نظر سامر عوامل اصلی عدم هماهنگی مطلوب تیم در دو بازی اول فصل می باشند.

بازی های دوستانه میان هفته نیز تاثیر نامطلوبی بر بازیکنان بایرن داشته است و تمامی بازیکنان ملی پوش بایرن، برای تیم های کشورشان در هفته گذشته به میدان رفته اند و در بازی شنبه مقابل فرانکفورت خسته به نظر می رسیدند، به خصوص خاوی مارتینز که بسیار دور از فرم خود از سفر طولانی به آمریکای جنوبی بازگشت و در لیست نهایی گواردیولا برای بازی روز شنبه قرار نگرفت.

در بازی های پیش فصل و به خصوص آئودی کاپ، بایرن مونیخ شرایط بسیار خوبی داشت و بازی های زیبا و تهاجمی از خود به نمایش گذاشت ولی در بوندسلیگا هنوز نتوانسته است به سطح بازی های پیش فصل خود برسد، به خصوص در بازی مقابل فرانکفورت که بایرن با کمی شانس، مردود شدن گل صحیح مایر و عدم اعلام یک خطای پنالتی به نفع فرانکفورت، مقابل این تیم به پیروزی رسید.

نظرات 5 + ارسال نظر
mj1989 دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:20

طبق معمول همه حرفات درسته

morteza دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:24

منم هم به عنوان طرفدار و تماشاگر راضی نیستم!
ولی زمــــــــــــــــــــان همه چی رو حل میکنه...
یادمون نره ما برای بایرن فصل پیش که سه گانه رو بلعید 2 ســـــال صـــــبر کردیم...

[ بدون نام ] دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:58

گل مردود فرانکفورت کاملا درست اعلام شد اولش تو آفساید بود بعدشم با دست زد پنالتیم به هیچ وجه پنالتی نبود خود بازیکن تعادلشو از دست داد.....گذشت زمان همه اینارو حل میکنه یکم فقط زمان لازمه خوبه حالا 6 امتیاز گرفتیم از 2 بازیمون...

ribery دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 18:49

با تمام این شرایط بد عالی نتیجه گرفتیم دمتون گرم

علی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 20:32

ایول بر ژرمن مرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد