وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام:‌ بوندسلیگا بهترین لیگ دنیاست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فیلیپ لام با اعلام اینکه این تیم کم کم در حال تغییرو تحول است می‌گوید بوندسلیگا بهترین لیگ دنیاست.

بایرن مونیخ در هفته سوم بوندسلیگا شنبه در شهرآورد باواریا برابر نورنبرگ قرار خواهد گرفت. بایرن تاکنون پس از دو پیروزی پیاپی با 6 امتیاز یکی از صدرنشینان بوندسلیگا است.


فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ در گفتگو با سایت بوندسلیگا درباره پیشرفت بایرن مونیخ در این فصل گفت:‌ ما فصل گذشته تنها 19 گل در بوندسلیگا دریافت کردیم. این فصل زیر نظر پپ گوآردیولا سیستم دفاعی تیم ما تغییر و تحولات مثبتی داشته است. تیم ما کم کم در حال پیشرفت است. بازیکنان ما روز به روز در حال بهتر شدن هستند.

لام درباره بازی با نورنبرگ در شهرآورد باواریا گفت:‌ این بازی همیشه بازی خاصی برای دو تیم بوده است. این بازی برای هواداران دو تیم مهم است و می‌دانم که در بازی شنبه نیز مانند بازی‌های قبلی دو تیم، جو خوبی در بین تماشاگران وجود خواهد داشت. بی‌صبرانه منتظر بازی با نورنبرگ هستم. می‌خواهیم به روند مثبتمان در این فصل ادامه دهیم و بتوانیم این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم. آنها تیمی بسیار با برنامه و منظم هستند که انگیزه زیادی دارند. نورنبرگ همیشه تیمی سخت کوش و خطرناک بوده است .

فصل گذشته بازی بایرن مونیخ و نورنبرگ در ورزشگاه اختصاصی نورنبرگ با تساوی به پایان رسید. آن بازی یکی از دو دیدار خارج از خانه فصل قبل بایرن بود که این تیم نتوانست سه امتیاز مسابقه را کسب کند.

کاپیتان بایرن مونیخ درباره وضعیت بوندسلیگا نسبت به سالهای قبل گفت:‌ لیگ مانند هر ساله شرایط خود را دارد و همان اندازه قوی و سخت است. فصل گذشته دو تیم از بوندسلیگا به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. این نشان از برتری این لیگ نسبت به لیگ‌های دیگر است. بوندسلیگا محلی از قدرتنمایی فوتبال آلمان در جهان است. تیم‌های آلمانی اکنون سختکوش و قابل احترام در سطح قاره هستند و هیچ تیمی دوست ندارد تا با تیم‌های آلمانی بازی کند. قدرت بوندس‌لیگا بیشتر از قبل شده است. لیگ های خوب دیگری در اروپا هستند اما قطعا بوندسلیگا برترین لیگ است.

بایرن‌مونیخ در هفته سوم بوندسلیگا فردا (شنبه) برابر نورنبرگ به میدان می‌رود. باواریایی‌ها اواخر هفته آینده باید در فینال سوپرجام اروپا برابر چلسی به میدان بروند.
نظرات 4 + ارسال نظر
حسین ژرمنی زاده جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 16:45

فیلیپ عزیز معلومه که وقتی تیم اول ودوم اروپا از بوندس لیگا باشه لیگش بهترینه!

مریم جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:16

بایرن همیشه قهرمانه

mahsa شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 23:18

فقط بایرن

نواب یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 13:31 http://www.yfcb.blogfa.com

همین نورنبرگ از شانسا سرتره زنده باد سرزمین پاکه ژرمن و دیگر هیچ.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد