وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: زیر نظر پپ تغییر کرده ام

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ براین باور است که زیر نظر پپ گواردیولا مبدل به بازیکن متفاوتی شده است.
 لام بعد از برد 0-2 تیمش مقابل نورنبرگ در بازی شنبه شب برزبان آورد. در داربی باواریا، بایرن موفق شد تا به لطف دو گل فرانک ریبری و آرین روبن از سد نورنبرگ عبور کرده و رکورد 100% برد خود را ادامه دهد.

درپایان این بازی لام به خبرنگاران گفت:«ما می توانیم از شروعمان راضی باشیم.ما عملکرد تیمی خوب و منسجم و تعریف شده ای داشتیم. بازی من زیر نظر گواردیولا تهاجمی تر نشده است؛ چون من فصل گذشته بیشتر گلزنی می کردم ولی امسال بازی من تغییر کرده و متفاوت شده.»

لام ادامه داد:« راستش را بخواهید پست بازی من آنقدرها هم تغییر نکرده. پپ گواردیولا از کیفیت فوتبالی من آگاه است و می داد که من در جناح راست بازی می کنم. شاید بازی ما کمی متفاوت بود ولی فکر می کنم که در مجموع بخش عمده ای از بازی و نقش من مثل قبل است.»

بایرن مونیخ حالا یکی از 4 تیم بوندس لیگاست که توانسته همچنان شکست ناپذیری اش را حفظ کند. علاوه بر بایرن، دورتموند، لورکوزن و ماینتس هم شروع خوبی دررقابتهای این فصل بوندس لیگا داشته اند.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهزیار دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 12:28

این عکس فوق العادست

بهروز دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 13:39

این یکم تغییر رو تو عکس به لام نشون داده . پپ بهش میگه : فقط یذره تغییر کن
لام امسال هجومی تر بازی میکنه

محمد1077 دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 16:11

حالا اگه به پپ یا هرکسی دیگه ربط داره کاپیتان لام بدجور پیشرفت کرده
عالی بود وحشتناک شده

شاهین دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 21:53

هر فوتبالیستی می تونه تغییر کنه حتی اگر 36 سال داشته باشه

حسین ژرمنی زاده دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 22:30

پپ از لحاظ انگیزه خوب بازیکنا رو تهییج میکنه.لام هم با انگیزه کار میکنه .این را از عملکردش میشه احساس کرد.

BavarianGiants سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 00:51

تفاوتی که لام پیدا کرده به خاطر اعتماد به نفس بالاییه که از قهرمانی لیگ قهرمانان حاصل شده و حداقل نقش این عامل از پپ بیشتر بوده از نظر من

آریا سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 11:44 http://www.arjenrobben10.blogfa.com

فقط خدا کنه این تغییر باعث بهتر شدن بازیش بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد