وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زلاتان ابراهیمویچ: گواردیولا مرد نیست

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سه سال پس از پایان همکاری ابراهیمویچ با گواردیولا در بارسلونا، وی در صحبت هایی به انتقاد از گواردیولا پرداخت.
 در سال 2009 زلاتان ابراهیمویچ به ازای مبلغی در حدود 70 میلیون یورو از اینترمیلان به بارسلونا رفت و پس از تنها یک سال از این تیم جدا شد و به میلان پیوست. سه سال بعد از جدا شدن از جمع کاتالانها، ابراهیمویچ در مصاحبه ای با روزنامه Times به انتقاد از سرمربی سابقش، گواردیولا پرداخت.

وی گفت: "گواردیولا از من می خواست که شخصیتی کاملا نرمال و معمولی داشته باشم، اما من زلاتان هستم،‌ من دوست دارم که با بقیه فرق کنم و گواردیولا با این موضوع کنار نمی آمد."

زلاتان در ادامه افزود: "هر بار که من در رستوران محل تمرین تیم حاضر می شدم، گواردیولا آنجا را ترک می کرد و هرگاه که به طور اتفاقی به هم می رسیدیم، او به زمین نگاه می کرد. گوادیولا مرد نیست."

در مورد بازیکنان و شخصیت های مورد علاقه گواردیولا، ابراهیمویچ گفت: "وی بازیکنانی را ترجیح می داد که زیاد جلب توجه نکنند، مانند مسی و اینیستا، البته سوء تفاهم نشود، من این دو بازیکن را دوست دارم ولی آنها خیلی معقول، سر به زیر و آرام هستند. آنها همیشه کاری را انجام می دادند که از آنها خواسته شده بود و هیچ وقت از چیزی شکایتی نداشتند."

نظرات 13 + ارسال نظر
hani bayerni یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 17:41

نه مگه همه مثل تو باید با جلب توجه خودشونو نشون بدن؟؟باشه تو مردی و گوادیولا نیست.چون مثل تو دنبال حاشیه نیست.

ab82 یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 18:10

خدا وکیلی اینو با هاش نیستم بلعکس از هرچی مربیه مرد تره

کان مقدس یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 19:03

hani bayerni عزیز سرور من؟من اعتقادم تو قضیه بالاک بحث بایرنی بودنش هست نه ملیش.
بالاک برا فوتبال آلمان زحمت کشیده دستشم درد نکنه زحمت کشیدو نتیجشم دید.
اما بحث من بحث بایرنه.ببین بحث زندان و زندانی بودن نیست.بحث تعصب ،قدرشناسی و به قول خودمون نمک خوردنو ... .
اگه بایرن ی تیم درجه 2 میبود هیچکی از رفتن بالاک ناراحت نمیشد چرا که برا پبشرفتش رفته،اما وقتی بالاک با وجود نیازی که اون زمان بایرن بهش داشت،باوجود اینکه هوادارا میپرستیدنش،با وجود اینکه از ارکان اصلی تیمش بود براحتی گذاشت و رفت و در مصاحبش گفت:"چون چلسی از بایرن قوی تره اونو انتخاب کردم"در واقع یه تف هم به احترام هوادارای بایرن ننداخت.
ون پرسی از آرسنال رفت منچستر خود طرفدارای آرسنال هم که باشون محرفی بش حق میدن چون با آرسنال حیف میشد اما کار فیگو رو که از بارسا رفت ریالو کسی نمیدونه هضم کنه.
بالاک و لمن با وجود آلمانی بودنشوون همیشه سنگ انگلیسیارو به سینه میزنند.

بعدشم بالاک جز اون دسته بازیکنای که 2 گروه ایده دربارش هست.یه گروه دوسشدارن یک گروه متنفرن ازش.من از بالاک بدم میاد چون یادمه چطوربایرنو تنها گذاشت.
کان مقدس هم سال 2001 از منچستر پیشنهاد داشت اما تو جوابشون گفت :باشگاهی که منو به فوتبال معرفی کردرو فراموش نمیکنم."
اینکه ی عده میگن مدیر وب از بالاک بدش میاد و ... حرف الکیه.دلیل نمیشه که چون من از بالاک بدم میاد همه بدشون بیاد و ... .
آلمان تو 2002 با درخشش کان دوم شد.شخص کان به تنهایی آلامنو دوم کرد.به تنهایی.

کینه شخصیه من از بالاک هم بخاطر گرفتن بازوبند کاپیتانی توسط کلینزمن ملعون از کان مقدس و دادنش به این بشره اجنبی پرست هستش

r7 یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 19:12

آقای زلاتان حالا چون تو بارسا نیمکت نشین شده بودی باید به مربیت توهین کنی? این مردونگیه آخه

ارتش سرخ باواریا یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 21:53

همین که تو مردی واسه همه کافی!!!!!!!!!!!!!!

Joachim Loew یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 22:21

شماها از کجا میدونید این مرده؟زلاتان این آدمو دیده و باهاش کار کرده بهتر از شماها میدونه،راست میگه مرد نیست اگر بود 4 سال تو اون خراب شده (بارسلونا) با تبانی قهرمان نمیشد و حق این و اونو نمیخورد.

mary یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 23:14

آقای زلاتان یعنی شما چی داری که جذابی و مسی اون جذابیت رو نداره؟ چند تا توپ طلا یا کفش طلا دبردی که جذابی شما دو چندان کرده و ما بی اطلاع هستیم در ضمن چی نیست م.................رد. یعنی فقط تو مردی.

مهدی1990 یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 23:39

اقای زلاتان حتما شما که بازیکنی بی ادب و پرحاشیه هستید مرد هستید

سلطان سلیمان دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:34

بابا این یارو کسی بهش توجه نمی کنه با توهین به دیگران باعث جلب توجه میشه

نمی دونم کی بود ولی گفته بود میخوام به بایرن بیام بعد هم گفته بود میخوام به ریال برم بعد میگه تا پایان قراردادم در پارس میمانم ...نه اقای زلاتان ترو خدا بیا بایرن اصلا بلیرن بدون تو یعنی هیچ ...............بابا برو اون ور بزار باد بیاد

bastian31 دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:58

احالا دیگه نوبت یوپ
همه عالم عالم میگن تیم یوپ یک استاندارد جدیددر فوتبال وهیچ تیمی در گذشته واینده نتناند این رکورد رابشکند
استاندارد یوپ
1استفاده ازهمه ارکان حمله.ضدحمله ،عمق ،سانتر،توپ بلند،حمله همه جانبه
2خط دفاع اهنین وتنها سه شکست در همه رقابتها
3 1.4و1.2وفینال فقط یک گل خورده اونم پنالتی وتک تکش را بردن
4جابجا کردن بیش از سی رکورد
5سیستم فوق العاده ،در هربازی یک لین برای خنثی کردن حریف ،مثلا بازی بایووه پرس من تومن از هجده حریف وبارسا پرس منطقه ای ازبالای هجده زمین خودی
میخوام ثابت کنم که این طرفدارها....
اونوقت به یوپ میگید کم اورده ویوپی که به عشق بایرن والمان ازبیشترین دستمزدتاریخ فوتبال ازسوی پاریسن گذشته اینو بهش میگید و توهمین امروز به بالاک گفتین خائن وبی غیرت که رفته چلسی وحرفاتون دوتاست
یوپ که مثل پپ ومورینیو نیست که بره تیم دیگه واز تیم قبلیش انتقاد کنه
DANKE JUPPتا آخر عمرم از توعزیز دفاع میکنم وگوشت نمیخورم واستخوناشو بریزم بیرون
اخه وقتی که یک ماه قبل از فینال اروپالین رااعلام میکنه یعنی چی؟
اخه تقصیر خودت هست یوپ ،بس که باشخصیت واروم وساکت بودی
بخدا بخدا بعداز خداحافظی اشتایگر،یکی بجاش بیاد برعلیه باستین حرف میزنند،مثل روز روشن است ،مثل امروز که برعلیه بالاک وهاینکس در اومدند
وای برشما طرفدارا
فقط میخواستم به همه ثابت بشه
ودیگه نتونستم جلو خودم بگیرم وهرچی دلتون خواست بگید وبروید

hani bayerni دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 15:17

حق با باستین31 است.اگه واقعا طرفدار بایرنید یکم فکر کنید که بالاک چقدر برای تیم زحمت کشیده.آخه انصاف نیست که این طوری بهش توهین شه. من(خودمو میگم)حتی برای بازیکنی که یه نیم فصل هم برای بایرن بازی کنه خودمو موظف میدونم به خاطر بایرنی بودنش بهش احترام بذارم.دیگه چه برسه به بالاک.... میدونم که بالاک تو چه شرایطی و به چه شکلی از بایرن رفت اما اسم بایرن برای همیشه توی کارنامه اش هست.در هر حال اون یه بایرنیه و حداقل این طوری بهش توهین نکنین....

jaber دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 15:38

تو خوبی

حسین سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 20:31

انقد بدم میاد از ادمایه مازمورو اب زیر کاه مثه مسی و گواردیولا ک فقط مظلوم نمایی میکنن.... عشقع زلاتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد