وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: گواردیولا مربی مناسب بایرن مونیخ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،مدیر ورزشی تیم بایرن مونیخ در روزگاری که می خواست فوتبال را به عنوان جوانی جویای‌نام شروع کرد، علاقمند به دروازه‌بانی بود.

 

 ماتیاس سامر که از یک سال قبل به عنوان مسئول ورزشی با «باوارایی‌ها»‌ همکاری می‌کند، در دورانی که به عنوان بازیکن فعالیت کرد، در پست مدافع و هافبک میانی بازی کرد. او حتی در نقش لیبروی خوش فکر در سال 1996 نقش بسزایی در قهرمانی تیم ملی آلمان در جام ملت‌های اروپا داشت. سپس در همان سال به عنوان بازیکن سال قاره سبز برگزیده شد.


 اما همین ستاره تکنیکی بیشتر از آنکه ستاره‌ای درخشان در خط میانی و دفاع باشد،‌ بیشتر شوق محافظت از دروازه تیمش را داشته است.

او گفت: از رفلکس‌های دروازه‌بانان خوشم می‌آمد و به همین خاطر دلم می‌خواست گلر شوم.

سامر یک روز قبل در برنامه‌ای تلویزیونی عنوان کرد ابتدای دوران ورزشی‌اش تصمیم داشته دروازه‌بان شود. اما با تشخیص مربیانی همچون پدرش،‌در وسط زمین فعالیت کرده است.

در این گفت‌وگو وی همچنین برخلاف مصاحبه بحث‌انگیز اخیرش،‌از پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی فصل جاری تیم تعریف و تمجید کرد و از وی به عنوان مربی که کاملا مناسب بایرن است، نام برد.

نظرات 4 + ارسال نظر
بهروز چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 12:59

فقط خط آخر اونم نصفه دومش به تیتر خبر مربوط بود !!
ولی مرسی

mary چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 13:37

در عالی بودن پپ هیچ شکی نیست چون پپ در بارسا ثابت کرد که ایده های عالی داره و اهل ریسک است که به نظر من انسانی که ریسک می کنه بسیار موفق تر از انسان محافظه کار است. ولی در یک تیم فقط یک نفر تاثیر گذار در برد و باخت نیت تمام کسانی که در یک تیم فوتبال مسئولیت دارند (حتی آبدارچی) باید در کنلر هم برای تیم بایرن زحمت بکشند و به مربی جدید کمک کنند یه روز پپ رو تحت فشار بذاریم و یه روز پپ رو تحسین کنیم اصلا جالب نیست کاش همه تیم زود با هم هماهنگ بشن دلم می خواد بایرن در هر بازی بالا 6 تا گل بزنه.

klose11 چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 16:20

samer harchii mige 2roste

کان مقدس چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 20:25

از وقتی سامر اومده علاوه بر داخل میدان تیم ما تو خارج میدان و رو نیمکت هم دارای شخصیت شده.اصن با نرلینگر قابل قیاس نیست.

پپ بهترین انتخاب برا بایرن بود و مطمئنم که موفق میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد