وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: تغییرات گواردیولا در پست بازیکنان، به سود تیم ملی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است تغییر پست بازی بازیکنانی مانند فیلیپ لام و باستین شواین اشتایگر در بایرن، به سود تیمش خواهد بود.

مصدومیت ها در بایرن باعث شده تا گواردیولا از فیلیپ لام که یک مدافع راست است، به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند. ضمن اینکه شواین اشتایگر هم در دیدار با هانوفر در جام حذفی، کمی جلوتر از پشت همیشگی و به عنوان هافبک هجومی بازی کرد.

اگرچه بعضی ها معتقدند تغییرات گواردیولا می تواند به ضرر تیم ملی آلمان باشد اما لوو اعتقاد دارد افزایش توانایی دو بازیکن کلیدی اش برای بازی در پست های مختلف، می تواند به سود تیم ملی تمام شود.

لوو به بیلد گفت: "البته فیلیپ لام قبلا در تیم ملی هم در پست شماره 6 بازی کرده بود. و باستین هم در همه پست های خط میانی می تواند به میدان برود. من هم چنین چیزی را می خواهم. بازی کردن بازیکنان در چند پست، باعث می شود برای حریفان غیرقابل پیش بینی شویم. می دانم که پپ گواردیولا در این مورد مثل من فکر می کند."

تیم ملی آلمان دو هفته دیگر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل جمهوری ایرلند قرار می گیرد.

نظرات 10 + ارسال نظر
کان مقدس1 یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 11:59

صد البته

فریبرز یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 13:15

مگه شبه 3 نباید موقع پخش فوتبال قفل کنه پس چرا دیشب موقع بازی رئال قفل نشد؟؟؟ چرا وقتی لیگ قهرمانان اروپا داره قفل میشه؟؟؟؟؟ خواهش میکنم جواب بدین

milad یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 13:35

آخه دیوانه...اگه لام بره هافبک میخوای با اشملزرو هوملس سر کنی؟!!!خدایا شر لوو رو از سر تیم ملی کم کن.

کان مقدس1 یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 14:00

فریبرز جان شبکه 3 موقع فوتبال قفل میشه.
اما من تو تی وی ال جی خودم شبکه3 رو تو 2 تا فرکانس c24 و c44 میتونم ببینم.
فرکانس c24 موقع فوتبال قفل میشه اما اون یکی نه.
شما هم برو تو تنظیمات تلویزیونت تو بخش انتخاب شبکه دستی،سرچ بکن تا اون فرکانس دیگه شبکه 3 رو پیدا بکنی

سایت گل یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 14:08

آخه فدات بشم من ماهواره دارم چطوری تو تنظیمات تلویزیون دست بزنم اصلا ربطی به تلویزیون نداره که شبکه 3 ماهواره. به خدا هر وقت فوتبال داره قطع نمیشه بعضی وقتا نمیدونم چه مرگشه

bastian31 یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 18:29

واقعا که یعنی نمیدونیدباید رمز داد
برید تو خدمات ماهواره ،توبخش کددستی
بعدتوقسمتBISSشبکه سه وجودداره
اونوقت ویرایش بزنید بعد این رمز بهش بدید دیگه هیچ وقت قطع نمیشه
1111113311111133
اگه نتونستید یکی که ماهواره بلده میفهمه چی میگم

bastian31 یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 18:48

امیرحسین چکار بخش نظرات کردیه همش میگه امکانش نیست
لطفا جواب بده
من از این گل خیلی متنفرم ،نظرم بااسم اشتایگر ثبت نمیکنن چون با المان حال نمیکنن

هیچ کاری نکردم

کان مقدس1 یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 19:31

باستین 31 جان 6 تا 1بعد 2تا 3؟
آخه میدونی برادرم رسیور ماهوارش قویتر از من هستش موقع فوتبال راحت نیگاه میکنه.برا من تصویر از بین میره فقط صدا میاد.مثل رادیو.قبلنم قطع نمیشد.چند وقتیه که داره بازی درمیاره

bastian31 یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 19:51

با اینکه اصلا ازت خوشم نمیاد
بعد یه مدت نامعلوم رمزش تغییر میکنه وقطع میشه وبایددوباره رمزش را وارد کنی

شاهین یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 21:37

خیلی خوبه که لوو از پپ حمایت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد