وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: بهتر بود سامر انتقاداتش را علنی نمی کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از گذشت هفته ها از انتقادات ماتیاس سامر از بازیکنان بایرن مونیخ و فروکش کردن حواشی پس از آن فیلیپ لام آتش این معرکه را دوباره روشن کرده است.


پس از پیروزی دو بر صفر برابر هانوفر در بوندسلیگا بود که ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخت و پس از آن هم افراد زیادی نظیر کارل هاینس رومنیگه، اوتمار هیتسفلد، فرانس بکن باوئر و اولی هوینس به این انتقادات واکنش نشان دادند و در نهایت اولی هوینس اعلام کرد با صحبت هایی که با سامر داشته است این بحث به پایان رسیده است.

اما به نظر می رسد که فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ این داستان را فراموش نکرده است و در مصاحبه ای که با روزنامه Die Zeit آلمان گفت:" او (سامر) باید این بحث ها را درون باشگاه نگه می داشت. برای ما بازیکنان حرف های مدیریت نقش پر رنگی ایفا نمی کند بلکه رفتار آن ها در باشگاه است که اهمیت دارد."

" یک مربی و رهبر خوب سعی می کند همه چیز را مدیریت کند نه این که دیکته کند، آن هم در معرض عموم."

لام معتقد است که سامر راهی طولانی برای رسیدن به جایگاه اولی هوینس دارد که دیدگاه های خود را خیلی رک و صریح بیان می کند و همزمان برای خود احترام و شهرت می خرد.

لام در این باره گفت:" زمان می برد تا به آن مقطعی برسید که بدانید چه چیز را چه زمانی بگویید و با چه لحنی بگویید. باید بتوانید احساسات و خشم خود را در هنگام انتقاد کنترل کنید. اگر رئیس احساساتی عمل کند کنترل خود را از دست می دهد و در پایان اعتباری برای او باقی نخواهد ماند."

شایان ذکر است که با تمام این حواشی و انتقادات، بایرن مونیخ در تمام رقابت ها هیچ شکستی را تجربه نکرده است و فقط در فینال سوپر کاپ آلمان مقابل دورتموند تنها شکست فصل خود را تجربه کرده اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
م بالاک چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 14:32

همین شکست های بایرن از دورتموند براش تا قیامت بسه .البته بردهای بایرن هم در سطح چندتا تیم محله ای بیشتر نیست

کان مقدس1 چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 18:47

بیخیال زانر شین.احتیار کرده گفته ی چیزی دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد