وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام به ماتیاس سامر: صحبت های من انتقاد نبودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در بازی مقابل منچسترسیتی به نظر تیم بایرن همه بحث ها در مورد انتقادات سامر و لام از یکدیگر به فراموشی سپرده بود.


بعد از بازی مقابل منچسترسیتی، فیلیپ لام در مورد انتقاد خود از سامر به شبکه تلویزیونی SKY گفت:"صحبت های من انتقاد یا حمله به سامر نبودند. آنها مربوط به من، شیوه و روش من در هدایت تیم، چگونگی برقراری ارتباط با سایر بازیکنان و نقش من به عنوان کاپبتان بایرن و تیم ملی آلمان بودند."

در صحبت های چند روز گذشته خود با هفته نامه Die Zeit، فیلیپ لام در خصوص انتقادات ماتیاس سامر گفته بود:"بهتر است این انتقادات در داخل تیم مطرح شود و نه در مطبوعات و شخص منتقد باید جلوی احساسات خود را نیز بگیرد. البته زمان انتقاد کردن نیز مهم است."

نظرات 1 + ارسال نظر
Mohammad_13 پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:25

دوستان ببخشید این نظر رو تو چند جا می پرسم.

کسی از دوستان هستش که دی وی دی مستند سه گانۀ بایرن مونیخ رو با کیفیت HD داشته باشه ؟!! من می خوام و حاضرم هزینه شو تمام و کمال بدم...

نه وقت دانلود کردنش رو دارم و نه سرعت اینترنتم زیاده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد