وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابراهیموویچ: هرگز در امور مالیاتی از هوینس مشورت نمی گیرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ادامه اختلاف ها و درگیری بین سران بایرن و زلاتان ابراهیموویچ همچنان ادامه دارد. پس از انتقاداتی که مهاجم سوئدی پاریسن ژرمن از پپ گواردیولا مطرح کرده بود اولی هوینس پاسخ این انتقادات را داد اما کار به همین جا ختم نمی شود و ایبرا در آخرین اظهارات خود رئیس باشگاه بایرن را مورد حمله قرار می دهد.

زلاتان در گفتگویی با مجله فرانسوی زبان اکیپ گفت:" تنها چیزی که من می توانم بگویم این است که هوینس هنوز هم همانی است که من از او مشورتی در امور مالیاتی نخواهم خواست."

ابراهیموویچ اضافه می کند :"هوینس می گوید گواردیولا بهترین مربی دنیاست و همچنین یک مربی فوق العاده اما به عنوان یک انسان چطور؟ من باز هم تکرار می کنم او انسان نیست او یک ترسو است وقتی در بارسلونا بودم مسی به او گفته بود در بارسا یا جای من است و یا جای زلاتان. بنابراین پپ مرا اخراج کرد. امیدوارم در بایرن مونیخ اینگونه مسائل پیش نیاید اما هوینس باید انتظار آن را بکشد."

پیش از این زلاتان با انتقداتی از گواردیولا او را یک فرد ترسو خوانده بود ولی اولی هوینس در گفتگویی با بیلد به این انتقادات پاسخ داد و گفت:" ما با نظر زلاتان مخالف هستیم و هیچ مشکلی با گواردیولا نداریم به نظر صحبت های زلاتان از زخمی است که او برای خروج از بارسلونا با آن مواجه شده است."

نظرات 18 + ارسال نظر
hamed_hamdast دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 01:03

بازیکن خوبیه ولی عوضیه
کاریشم نمیشه کرد
دیگه نباید جوابشو داد
تو لیگ قهرمانان جواب خودشو تیمشو والبته مدیر بی عرضه عربشونو ( نمیتونه جلوی دهن این عقده ای رو بگیره ) میدیم
بی خیال

r7 دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 03:29

لعنت بر آدم بی تربیت

mary دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 06:50

چقدر پسر بدی است.
حالا پپ جوان است، باهاش درگیر شدی ، چیزی بهت نگفتیم، اولی هوینس هم سن پدرت است ، یعنی اینقدر شخصیت کوچکی داری که با اولی درگیر میشی.
انگار در سطح یک انسان خیابانی بزرگ شده ، و هیچ چیز یاد نگرفته، نه احترام نه ادب ، ...
اون موقعی که پپ به باشگاه بارسا اومده بود ، مسی در حد توپ جمع کن هم نبود، چه برسه که برا پپ تعیین تکلیف کنه، یا پپ رو نشناختی، یا میخوای دروغ بگی.
مگه خود شما آقا ایبرا در کتابت ننوشتی وقتی در رختکن، پپ صحبت می کرد ، مسی و ژاوی و اینیستا مثل بچه های دوره ابتدایی سرشون رو پایین مینداختند و به دستورات پپ عمل می کردند و حتی صداشون هم در نمی اومد.
ولی من مثل اونا نبودم و جلوی پپ وایسادم... دیدی که نتونستی جلوش وایسی و 6 ماه باهات حتی حرف هم نزد و بیرونت کرد هنوز هم داری آتیش میگیری.
چطور هر روز یه جور حرف میزنی، نوشته های خودت رو هم قبول نداری.
من که باورم نمیشه، مسی کیه که بخواد به پپ دستور بده، پپ یعنی اقتدار.
به رییس بارسا اجازه نداد در کارش دخالت کنه به مسی اجازه میده.
تا کی دورغ تا کی حاشیه.
دیگه به بایرن و پپ و اولی کاری نداشته باش.
پپ محلت نمیذاره.

علی بایرنی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 09:59

این همیشه اوباش بوده اگه میبینی که تا الان خودشو نگه داشته بخاطر شخصیت خانمشه که اتونسته خودشو کنترل کنه در واقع خانمش بهش اجازه نداده که این اوباش گری رو ادامه بده ولی خوب کاریش نمیشه کرد کسی از قبل اوباش بوده دیگه نمیشه کاریش کرد

کمیل دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 10:12

یک آدم خودخواه و مغرور و عقده ای و بیشعور و نفهم و بی تربیت و بد دهن و عیاش و بی بوته .

bastian31 دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 11:34

ای بابا دیگه خبر از ایبرا سرچ نکن
اولا که حرفاش تکراری وبعدشم وقتی محل سگ نزاری ودیگه سگ کارت نداره
ازهوینسم انتظار میره جواب دیگه نده ،دیگه ازش خبرسرچ نکن ول کن تاهرچه عقده داره خالی کنه
بدبخت ناحقم نمیگه ،مسی خیلی ادم پستیه
میگن نبایدبازیکن ستاره از مربیش سرتر باشه وحالا مسی حتی ازباشگاه بارسا هم سرتر شده که این دیگه فاجعه است
بنظرم کلمه ترسو درست است ولی پپ مجبوربود ومسی حتی پپ هم ازبارسا خارج کرد
ولی دربایرن تا زمانی که بکن بائروهوینس وبازیکنانی چون لام واشتایگرهستن این اتفاق غیرممکن رخ بده

Afshin دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 11:39 http://afshin

واقعا برات متاسفم زلاتان عقده ای !

mary دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 14:23

بهتر است درست اطلاعات بدیم.
یا حداقل کمی روزنامه های دیگر رو بخونیم و بعد نظر بدیم.
مسی کیه که بخواد جلو پپ وایسه.
پپ با روسل مشکل داشت.
اونهم بخاطر موضوعی غیر از فوتبال.
پدر مسی ، مسی رو به پپ معرفی کرد، مسی حتی از روی خجالت و کم حرفی حتی یه کلمه حرف هم نزد.
پپ ترسو نیست، آدم ترسو به آلمان نمی یاد.
اگه ترسو بود می رفت انگلیس، هم ونگر از پپ خواست که بره انگلیس، هم فرگوسن، تیم ملی قطر هم تا آخر عمر پپ رو از پول بی نیاز میکرد، فقط کافی بود مربی تیم ملی قطر بشه.
به این انسان نمی گن ترسو، میگن شجاع.
باید انسان شجاعی باشی و بری آلمان کنار بکن باوئر و اولی ...
زلاتان هم بهتره ساکت بمونه.

bastian31 دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 14:58

ماری خانم کل داستان اینه قبول نداری دیگه با خودته
مسی میخواست دربارسا تک باشه واین دلیلی بود که بهترین فروارداون موقع جهانETAOرابیرون کردند ولی سامویل اتیو فقط چندبار به پپ انتقاد کرد و وقتی ایبرا اومدم مسی به پپ گفت یاجای من یاایبرا است که معلومه ودر دستور تغذیه پپ هم سرپیچی میکرد همون داستان کوکاکولا که سایت گل چند روز پیش گفت وپپ مجبور کرد بزارش نک ولی درصورتی که در کنار برای تیم بهتر بود وپپ هم در بازیهای گره خورده میزاشتش کناروهمه یادشون سال اخر تیم پپ خیلی بدکار کرد وپپ دید اگر مسی در نک باشه فقط به نفع خودش وبه ضرر تیم است فهمید بارسا داره میشه مسی باشگاه را ترک کرد اگر مثل فرگوسن بکهام ونیستلروی وغیره را بیرون میکرد ایبرا بهش نمیگفت ترسو و پپ جلو مسی کم اورد
اگه میخوای به خودت دروغ بگی به من ربطی نداره

جواد دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 15:09

اگه پپ ترسویه تو بی ناموس و بی غیرتی و از مادر پدر به دنیا نیومدی . بدبختو از بارسا انداختن بیرون . کونش داره پاره میشه. با اون قیافه غازش . کیری . دیلاق . عقده ای . چوس دماغ . خود ستا. بدبخت . کینه ای. لاش گوشت . قیافه اش مثل گردن لاشخوره

mary دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 15:17

چرا فکر میکنی میخوام به خودم دروغ بگم.
من قضیه کوکاکولا رو نمیدونم چون فعلا وقت ندارم از سایتهای دیگه خبر بخونم.
فقط به همین وب میام.
ولی زمانی که پپ در بارسا بود هر جا که مطلبی در موردش بود می خوندم.
چرا هیج جا به این مطلبی که میگین اشاره نشده.
همه از اختلاف پپ با روسل و یه شخص یهودی و جراد پیکه حرف میزنند
همه رفتن پپ از اسپانیا رو به همین شخص و رو سل نسبت می دهند؟
اگر ایبرا راست میگه پس چرا گفته مسی و اینیستا و ژاوی بچه کوچولو هستند و جز اطاعت از پپ کار دیگه ای نم کنند.
حالا این کوچولوها کی بزرگ شدند کی تونستند پپ رو بیرون کنند.
اصلا این ایبرا چرا تا حالا بعد از اون کتابش چیزی در مورد پپ نگفتهع بود، چرا حالا داره میگه؟
بعد از این که پپ به بایرن اومد هم روسل هم ایبرا شروع کردن یه هو از پپ بد گفتن دلیلش چیه؟
خیلی واضح است چون نمی خوان پپ دوباره رشد کنه.
یک سال تمام پپ هیچ تیمی نداشت ، چرا ایبرا اون موقع چیزی نگفت؟
معلوم است که میخوان جو رو علیه پپ پیش ببرند تا به هدف خودشون برسند و به پپ ثابت کنند که اگر جلوشون وایسه نابودش میکنن.
من این موضوع رو قبلا گفتم.
اریک کانتونا یکی از همون افراد است جلوشون وایساد چی شد؟ اون در زمان خودش ستاره بود گفتن یا با مایی یا اینکه اوت میشی.
چه بخوایم چه نخواهیم فوتبال با سیاست یکی شده ، نباید خودمون رو گول بزنیم.
معلومه که چرا اومد آلمان.
فقط اینجا براش ارامش است.
ولی چون نمی تونند بیان آلمان حالا از طریق رسانه ای وارد عمل میشن.

جواد دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 15:25

ولی من مثل اونا نبودم و جلوی پپ وایسادم... دیدی که نتونستی جلوش وایسی و 6 ماه باهات حتی حرف هم نزد و بیرونت کرد هنوز هم داری آتیش میگیری.

bastian31 دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 16:18

دوتا داستان که واقعیت داره اینه که اززبان دستیارپپ که در امریکاداره ادامه میده
اولیش ،قبل ازیک بازی سوار اتوبوس بودن که داشتن میرفتن ورزشگاه ،که در اتوبوس مسی به پپ پیام داد که یا جای من است یا ایبرا وپپ این اسمس رابه این دستیارش نشون داد
که همین هفته پیش خبرش اومد وبعداز یک بازی بایرن ازش پرسیدند هیچ جوابی ندادو گفت الان در بایرنم
دومیش ،قبل ازیک بازی دیگر که داشتن غذا میخوردن که مسی به گارسن گفت نوشابه کوکاکولا بیار وپپ گفت هیچکس حق نداره سه ساعت قبل ازبازی کوکاکولا بخوره ومسی جلوی همه بازیکنها رفت کوکاکولا اورد وپپ ساکت ماند وجالب اینجاست که سه چهارساله داره به پپ توهین میکنه وپپ جواب نمیده واین یعنی دو داستان واقعیت داره
ویک داستان بگم که تاحالا هیچکدومدتون نشنیده باشید
اززبان علی دایی ،گفت یه روز صبح رفتیم تمرین واسمش درست یادم نیست یانکربود یا کولر که دیر امد تمرین واینکه دیشب مشروب خورده بود و مربی بایرن بهش گفت دیگه حق نداری به اینجا بیای واخراج شد
بخاطر اینه که من فقط عاشق المانیام

mary دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 16:51

من این داستان رو قبول نمی کنم، نه که فکر کنی چون اینقدر پپ رو دوست دارم دارم واقعیت رو ندیده میگیرم.
نه ، بلکه با شناختی که من از پپ دارم جور در نمی یاد.
در مورد تذکر مشروب هم بهت بگم که پپ هم بسیار سخت گیر بود طوری که پیکه از این که پپ نمیذاره بره مهمونی و خوشگذرونی همیشه اعتراض میکرد.
چطور میتونم قبول کنم که پپ جلوی یه یهودی وایساد و از فلسطین دفاع کرد ولی اونقدر شجاعت نداشت که جلو مسی وایسه.
این خود پپ بود که مسی رو به اینجا رسوند ، قبل از بازی با رئال پپ ، مسی رو صدا کرد و گفت این پستی است که تو باید در اون بازی کنی و مسی گفت این مثل راز بین من و پپ بود تا در بازی رئال تونستند ریال رو شکست بدنن .
هیچ کس از بازیکنان از این موضوع آگاه نبودند.
این ها همه دروغ پردازی است که داره علیه پپ انجام میشه.
مطمئن باش به حرف من میرسی که یه سر این ماجرا از یهودیانی است که پپ رو دشمن خوشون میدونند
اونه نمی تونند قبول کنند کسی بهشون حرف بزنه تا چه برسه که از فلسطین دفاع کنه.
مسی کوچیکتر از اون هست که بتونه جلو پپ دوام بیاره.
پپ اونقدر شجاعت داره که حتی به اعتراضی که چند وقت پیش در ایالت کاتالان ها صورت گرفت و باز هم داد جدایی زدند، با اونها همراهی کنه و بگه این مردم هستند که حق دارند تصمیم داره .
این وب خبرش رو گذاشته بود.
حالا چطور قبول کنم که جلو مسی نتونست وایسه.
این رو بدون اگه قیمت مسی پایین بود ، پپ ، مسی رو به بایرن میاورد، این دو نفر رابطه ی خوبی با هم دارند.
مطمئن باش زهاوی پشت ایبرا وایساده و ازش میخواد اینطوری پپ رو خراب کنه تا سران بایرن نظرشون در مورد پپ عوض بشه.
تا پپ رو بیکار کنند و مجبورش کنند که با اونا باشه.
مطمئن باش اینقدر خبرهای پپ رو دنبال کردم که به صحت حرفهام اعتماد داشته باشم.
فقط کافی است یه کوچولو در مورد این سازمان سرچ کنی تا ببینی چه کسانی جلوشون وایسادن و یا آبروشون رو با انتشار عکسهای خونوادگی بردند یا منفورشون کردند یا منزوی یا اینکه مجبورشون کردند باهاشون همکاری کنه راه آخر هم که کشتن است.
برا این است که عاشق این مرد شدم بخاطر دفاعش از آزادی انسانها، اگه اینجوری نبود و فقط مثل مربیان دیگه چشمش رو میبست و پولش رو میگرفت و میرفت دنبال کارش، هیچ وقت اسمش رو به زبون نمیاوردم .
تمام کامپیوتر من و فلش و ... پر شده از عکس و فیلم و مقاله های پپ. مطمئن هستم که اشتباه نمی کنم.
خیلی راحت میشه خبر دروغ پخش کرد.
مسی هم بره مسئله اخلاقی خودش رو در اینترنت جمع کنه. من که ازش خوشم نمی یاد.

mary دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 16:55

ببخشید که طولانی شد شرمنده.

bastian31 دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 17:50

خودم فهمیدم باور نمیکنی و بعدش درباره سیاست و بحث ازادی حرف میزنی اخه چه ربطی داره
لطفا دیگه اسم مسی نیار که بیاد بایرن بدترین کابوس من اینه که مسی بیاد بایرن ،تنها بازیکن بارسا که دلم میخواد بیاد اینیستا است که واقعایک شخصیت انسانی وفوتبالی کاملی داره
دیگه جواب نده بحث کن ،فایده نداره

بایرن 5 ستاره دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 18:50

زلاتان اگه پول داری اول برو دماغتو عمل کن که درست چارچوبو ببینی بعد حرف بزن
از بس دماغش تو آفسایده همش تیمای مقابل خطی وایمیسن تا آفساید ازش بگیرن

mary دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:45

من عادت ندارم فقط به یه موضوع بپردازم.
این دو تا موضوع از هم جدا نبودند و چرا نباید در موردش حرف بزنم ، شما فکر کن ربط نداره.
ولی اصل موضوع همین است، بقیه جزئیات است.
از این به بعد عقیده ی شما برا خودت و عقاید من هم برا خودم.
باشه ، دیگه اصلا در مورد هیچ موضوعی باهات بحث نمی کنم. بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد