وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیسلینگ ممکن است به تیم ملی آلمان دعوت شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه فوتبال بایر لورکوزن آلمان می گوید یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان به اشتفان کیسلینگ امید دعوت شدن به تیم ملی و حضور در رقابت های جام جهانی 2014 را داده است.


با وجود مصدومیت ماریو گومز و میروسلاو کلوزه مهاجمان تیم ملی آلمان ، کیسلینگ مهاجم 29 ساله لورکوزن در رقابت های مقدماتی جام جهانی نادیده گرفته شد.
کیسلینگ - که فصل گذشته برترین گلزن بوندسلیگا شد - شش بازی آخر خود را برای تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 انجام داد و از آن زمان یوآخیم لو او را به تیم ملی آلمان دعوت نکرد.
اما سرمربی تیم ملی آلمان با کیسلینگ، فولر و سامی هوپیا سرمربی بایر لورکوزن دیدار کرد و گفت کیسلینگ می تواند بخشی از تیم ملی آلمان در جام جهانی سال آینده در برزیل باشد.
فولر در گفتگو با روزنامه دی ولت گفت:« یواخیم لو از اشتفان خواست در صورت آماده بودن به تیم ملی کمک کند و او نیز پذیرفت. »
لو، مکس کروس بازیکن بوروسیا مونشن گلادباخ را به عنوان تنها مهاجم خود در دیدار آلمان مقابل جمهوری ایرلند در کلن در روز جمعه و همچنین دیدار چهار روز بعد مقابل سوئد در استکهلم در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی انتخاب کرده است.
با وجود به ثمر رساندن 25 گل در 34 بازی بوندسلیگا در فصل گذشته، و همچنین پنج گل در هفت دیدار در این فصل ، در قدرت گلزنی کسلینگ تردیدی وجود ندارد.
فولر گفت به سبب نادیده گرفته شدن از سوی یواخیم لو، روابط این دوتیره شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، او گفت:« این گفتگو سازنده بود اما می بایست مدت ها قبل این اتفاق رخ می داد. کیسلینگ نمی خواهد در استرس باشد اما زمانی که لازم باشد او کمک خواهد کرد. اگر او همانند فصل گذشته خوب بازی کند در آن صورت برای سرمربی تیم ملی بسیار دشوار خواهد بود تا او را به جام جهانی نبرد ، بدون توجه به گومز و کلوزه.»

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 17:02

بهترین مهاجمان از نظر من :

MIROSLAV KLOSE-1
ROBERT LEWANDOWSKI-2
THOMAS MULLER-3
LUKAS PODOLSKI-4

امیر دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 17:04

بهترین دروازه بانان از نظر من :

MANUEL NEUER-1
ROMAN WEIDENFELLER-2

امیر دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 17:07

بهترین مدافعان از نظر من :

PHILIPP LAHM-1
NEVEN SUBOTIC-2
PER MERTESACKER-3

امیر دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 17:10

بهترین هافبک از نظر من :

BASTIAN SCHWEINSTEIGER

علیرضا دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 19:07

سلام به همه دوستان
1-اقای ahmad aghiliمن با شما کاملا موافقم پپ یا هرمربی دیگه ای قبل از اینکه مربی باشه یه انسانه وبا توهین کردن کاملا مخالفم مگر اینکه طرف مقابلم شروع کننده بی ادبی باشهوبه رفتار نادرست خودش اسرار کنه وانوقت قضیه فرق داره وعقیده دارم با هرکس بایدمثل خودش رفتار بشه ولی اینم بگم شما کجا بودی انوقت که به یوپ وطرفداراش توهین میکردن.. بگذریم من مخالف توهینم 2-به نظر من هر کسی میتونه و ازاده که نظر خودش را محترمانه بگه خیلی ها منجمله خود من به پپ اعتقاد نداشتم ندارم ونخواهم داشت واینکه این بایرن هنوز خیلی مونده به بایرن یوپ برسه (جهت اصلاع بعضیها که از جانب خودشون جمع میبدند ومیگن همه به پپ اعتقاد پیداکردن) ولی با تمام وجود ارزوی قهرمانی بایرن در بوندس لیگا وافتخار افرینی بایرن ودورتمونددر لیگ قهرمانان اروپا را دارم .هر کسی از یه سبک بازی خوشش میاد ویا از یه مربی خوشش نمیاد دلیلی نداره که نتونه نظرش را بگه البته وصد البته محترمانه (عشق است المان بایرن ودورتموند)
3-در خصوص المان. بله بنده بازم اعلام میکنم به کشور المان در تمام زمینه ها افتخار میکنم وبرعکس شماچه در زمینه ورزشی چه.... اونها را برتر میدونم ولی هیچوقت مطلب غیر ورزشی اینجا نذاشتم ولی این دیگران هستند که با صحبتهای نا به جاشون ما را تحریک میکنند اخه یکی نیست بگه اعتقادات ما چه ربطی به شما داره

Afshin دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 23:52 http://afshin

فکر میکنم بهش نیاز داشته باشیم .

نواب سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 18:57 http://yfcb.blogfa.com

بهتر از گومزه ولی فکر نکنم از کلوزه بهتر باشه هر چند به نظرم تو جام جهانی مولر باید نوک حملمون بازی کنه و همینجور هم میشه از الان آوردنش نوک بازی کنه که تو جام جهانی نوک رو بزنه زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچچچچچچچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد