وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد اولیور بیرهوف از اولی هوینس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولیور بیرهوف به صحبت های اولی هوینس مبنی بر دعوت ماریو گوتزه به تیم ملی واکنش نشان داد و عنوان کرد که در این رابطه با گواردیولا و سامر هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

بیرهوف در رابطه با وضعیت ماریو گوتزه گفت: "این برای ما مشکلی نیست. همانطور که خود هوینس هم گفت او تنها نظر شخصی خود را بیان کرده است. لازم است بدانید ما برای این دعوت خود سرانه عمل نکردیم و با مقامات بایرن مونیخ گواردیولا و سامر صحبت کرده بودیم".

بیرهوف در ادامه افزود: "ما خوشحال هستیم که ماریو در اینجا حضور دارد. او خود با مربیان مشورت و هماهنگی کرده است که روی تناسب اندام و رسیدن به مرز آمادگیش کار کنند ". او در پایان در مورد باشگاه بور,سیا دورتموند نیز گفت : "ما همچنان بر این عقیده هستیم که تیم بروسیا دورتموند نیز همیشه با تیم ملی همکاری های لازم را داشته است".

نظرات 1 + ارسال نظر
فریبرز پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 09:44

خدا کنه در صورت نیاز بهش بازی بدن چون آمادگی بدنیش 100% نیست. فقط تمرین کنه فعلا تا آمادگیش بشه 100% آخه تو بایرن لازمش داریم. بچه ها واقعا فکر کردین اگه مصدومامون برگردن چه نیمکتی داریم اونوقت. اینجوری خیلی بهتره چون باید تو سه جام مبارزه کنیم اونوقت مجبور نیستیم از همه بازیکنان توان 100% بگیریم. امسال اگه بتونیم تریپل کنیم دیگه جاودانه میشیم. همین الان هم بهترین تیم اروپا هستیم و همه از تیم ما میترسن اینو به خدا من که هوادارم نمیگم برید تحقیق کنید. الان هر تیمی با بایرن بازی داره ترس ورش میداره و اول به فکر گل نخوردن هستن و دوم به فکر گل زدن. باز هم ازت ممنونم پپ عزیز. گراسیاس پپ گواردیولا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد