وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ستایش مانوئل نویر از رومن وایدنفلر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر دروازه بان شماره یک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به تمجید از رومن وایدنفلر پرداخت و همچنین عنوان کرد که در سیستم گواردیولا نقش بیشتری دارد.

نویر در رابطه با رقیب سرسخت خود می گوید: "او دروازه بان بسیار خوب و مهره ارزشمندی برای دورتموند است. من نمی توانم در مورد کسی نظر بدهم و تنها می توانم درباره خود سخن بگویم. او در ادامه در مورد نقش خود در سیستم گواردیولا گفت: "من باید خیلی در جریان بازی باشم و با بازیکنان همکاری کنم و پشت دفاع را پوشش دهم. همانطور که می بینید حتی 20 یا 30 دقیقه بیشتر هم وقت برای استراحت ندارم ".

او در ادامه در مورد جابه جایی پست فیلیپ لام گفت‌:"‌به نظر من فلیپ بهتر از باستین در پست شش بازی می کند اما او (باستین) نیز در این پست بسیار خوب است. هم یواخیم لوو و هم پپ گواردیولا می دانند که عملکرد لام در پست شش و هنگامی که به عقب باز می گردد چگونه است ".

نظرات 4 + ارسال نظر
بایرنی پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 20:56

وایدنفلر تنها رقیب نویر تو آلمانه

شوانی-چابهار جمعه 19 مهر 1392 ساعت 07:59

دوست دارم مثل 2 دوست در کنار برای شماره1 بودن بجنگید تا هیبت و شکوهه ژرمنها بیشتر نمایان بشه

علیرضا جمعه 19 مهر 1392 ساعت 10:44

هردوشون باعث افتخار المان هستندوبه نظر من وجود وایدنفلر میتونه موتور محرکه انگیزه نویر باشه و رقابتی جذابتر داشته باشند

نواب شنبه 20 مهر 1392 ساعت 11:30

تنها رقیبش توی جهان هست نه تو آلمان!!! بله قدرت مال ژرمنهاست زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچچچچ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد