وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایلگنر: استگن مثل کان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در شرایطی که رسانه های اسپانیایی از توافق سران باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن تر استگن به عنوان جانشین ویکتور والدس خبر می دهند، بودو ایلگنر، دروازه بان افسانه ای فوتبال آلمان در صحبت هایی اعلام کرده که بارسایی ها از خرید تراستگن ضرر نخواهند کرد.

او در گفتگو با برنامه «پریمر توکه» راک 1 دراین باره گفت:« من کاملا به تر استگن اطمینان دارم. بارسایی ها با خرید او اشتباه نخواهند کرد.»

ایلگنر که سابقه قرارگرفتن در درون دروازه تیم های کلن، رئال مادرید و تیم ملی آلمان را دارد ودرحال حاضر به عنوان کارشناس بازیها در یک شبکه تلویزیونی آلمان مشغول به کار است درتمجید از استگن جوان گفت:« ویژگی های او شبیه اولیور کان است و بازی پایش شبیه والدس است. می دانم که بارسا به دنبال دروازه بانی است که بتواند با خروج هایش به تیم کمک کند و استگن از این نظر یکی از بهترین هاست.» ایلگنر ادامه داد:« استگن هنوز قراردادش را با گلادباخ تمدید نکرده و تقریبا در بازار نقل و انتقالات است. این سومین فصل حضور او در بوندس لیگاست؛ البته فصل قبل بهترین فصل او نبود، چون تیمش هم خوب کار نکرد ولی دراین فصل او درحال به نمایش گذاشتن پتانسیلش است.»

این دروازه بان اسطوره ای شرایط استگن در تیم ملی آلمان را با شرایط والدس در تیم ملی اسپانیا مقایسه کرد و گفت:« او نویر را جلوتر از خودش می بیند. نویری که یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست؛ دقیقا مثل داستان والدس و کاسیاس. ولی اگر نویراینقدر خوب نبود، استگن در هرزمان می توانست دروازه بان اصلی تیم ملی شود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد