وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصدومیت طولانی مدت شقیری

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ژردان شقیری هافبک سوئیسی بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت 6 تا 7 هفته از میادین دور خواهد بود.
 شقیری 22 ساله در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل آلبانی مصدوم شد و پس از آن بازی به مونیخ برگشت. با انجام معاینات مشخص شد که ماهیچه پای چپ شکیری دچار پارگی شده است و او مدت زیادی نمی تواند به میدان برود. تیم سوئیس با برد 2 - 1 در آن بازی مستقیما به جام جهانی صعود کرد.

شقیری در مصاحبه با سایت بایرن مونیخ گفت: "خبر بسیار بدی بود و من ناامید شدم، اما سعی می کنم هر چه سریع تر به میدان بازگردم. قبلا یک بار از ناحیه ران پای چپ مصدوم شده بودم ولی خیلی سریع بهبود پیدا کردم. امیدورام اینبار هم این اتفاق رخ بدهد. "

شکیری در ادامه گفت: "خیلی زمان بدی مصدوم شدم. من یک هفته خیلی خوب را پشت سر گذاشته بودم. در بازی مقابل لورکوزن در ترکیب ثابت تیم به میدان رفتم و سپس همراه سوئیس به جام جهانی صعود کردم. اما من به آینده نگاه می کنم و به زودی دوباره من را خواهید دید. "

نظرات 3 + ارسال نظر
r7 سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 21:42

بایرن داره مدام از تیمهای ملی ضربه میخوره و بازیکناشو مصدوم تحویل میگیره

SaJJaD چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 14:02

اینم از شکیری...هرچی مصدومه یا مال بایرنه یا تیم ملی آلمان..

hani bayerni چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 21:44

بازم مصدوم......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد