وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: به بازی های بیشتری برای آمادگی صد در صد نیاز دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ستاره سابق بروسیا دورتموند، پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت های پی در پی و طولانی، حالا در صدد به دست آوردن جایگاهی ثابت در ترکیب باوریایی ها است.


ماریو گوتزه، ستاره جوان بایرن مونیخ که از زمان پیوستنش به این تیم از بوروسیا دورتموند با مصدومیت های مختلف دست به گریبان بوده است، پس از درخشش در ترکیب تیم ملی آلمان در بازی برابر سوئد، امیدوار است که بتواند با به دست آوردن زمان بیشتر برای بازی به فرم آمادگی صد در صد خود برسد.

گوتزه در مصاحبه با وب سایت اختصاصی باشگاهش در این باره گفت:" مشخصا هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده ام ولی این مسئله فقط زمان می خواهد. نیاز به بازی و زمان برای بازی کردن دارم تا دوباره اوج بگیرم. فکر می کنم در هفته های آینده هر دو را خواهم داشت و باقی چیز ها به صورت خودکار انجام خواهد شد."

مهاجم 21 ساله بایرن مونیخ در پبروزی پنج به سه کشورش در زمین سوئد یک نیمه به میدان رفت و یک گل و یک پاس گل هم به نام خود ثبت کرد، او از این موضوع ابراز خوشحالی کرد و ادامه داد:" پس از دوری به مدتی چنین طولانی، این بازی برایم خیلی مهم بود. برای پنج ماه من به خوبی بازی و حتی تمرین هم نکرده بودم و حضور دوباره درون زمین حس خوبی داشت."

گوتزه تنها در سه بازی در این فصل از بوندس لیگا به میدان رفته است و هنوز نتوانسته در یک بازی رسمی برای بایرن گلزنی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد