وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوبامیانگ: ترجیح می دهم لواندوفسکی به بارسلونا برود، نه بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پیرره امریک اوبامیانگ عنوان کرده دوست دارد هم تیمی اش راهی بارسلونا شود، نه مونیخ.

در طول پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته، خبرهای بسیار زیادی از انتقال این مهاجم لهستانی به قرمزهای پایتخت به گوش می رسید، اما پس از رد انجام مذاکره از سوی دورتموند جهت این انتقال، او عاقبت تصمیم گرفت تا برای یک فصل دیگر در دورتموند بماند.

قرارداد این بازیکن با دورتموند در پایان این فصل به پایان می رسد و بازیکن ملی پوش گابن، اوبامیانگ، امیدوار است تا او به رقیب دیرینه آنها ملحق نشود.

"اگر قرار باشد لواندوفسکی جدا شود، ما ترجیح می دهیم که به بارسلونا برود تا مونیخ"

همچنین این بازیکن 24 ساله اعلام کرد در تابستان گذشته پیشنهادی از پی اس جی داشت و دلیل رد این پیشنهاد را  تمایلش برای تجربه نمودن لیگی جدید بعد از 5 فصل حضور در لوشامپیونه دانست.

"ستاره های بسیاری در پاریس وجود دارند و طبیعتا ما در دورتموند بسیار زیاد در مورد آنها صحبت می کنیم. دیدارهایی خصوصی برای پیوستنم به آنها وجود داشت، اما به اعتقاد خودم پیوستن به پاریس مسئولیت بسیار سنگینی بر روی دوش من می گذاشت و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا به جایی دیگر بروم."

"آنها (پی اس جی) پروژه بزرگی برای خود دارند، اما من مشتاق دورنما و نوع فوتبال آلمان بودم و از طرفی می خواستم لیگی دیگر را هم تجربه کنم. در نتیجه فرانسه را ترک کردم و  آلمان را انتخاب نمودم."

"آنها (پی اس جی) تیم بسیار خوبی دارند، همیشه دیدن بازی های آنها لذت بخش است. من بعضی وقت ها بازی های آنها را تماشا می کنم. آنها بازیکنانی دارند که فوتبالی زیبا به نمایش می گذارند."

اوبامیانگ در پیروزی 6 بر 1 جمعه شب دورتموند مقابل اشتوتگارت، دومین گل خود را بعد از چندین بازی به ثمر رساند.

نظرات 10 + ارسال نظر
فرید دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 15:26

اینا همه حرفه، مطمئن باش روبر لوانفسکی مال بایرنه جانم.

نیمار دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 17:33

اخه لواندوسکی هم شد بازیکن ما نیمار داریم اگه بیاد ذخیره نیمار میشه

bastian31 دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 18:56

77777777777تایی ها ساکت!
بشین بابا اگه نیمار بیاد جلو لام هنگ میکنه چکارکنه ،راستی اقای نیمار ایا نیمار تو جیب ریبری یا رویس جا میشه؟
خدا میدونه چقدر دلم میخواد دورتمند با بارسا و منجستریونایتدبازی کنه ،پارسال بایرن، ارسنال بارسا یووه تحقیرکرد امسال نوبت کلوپ تحقیرشون کنه
خداکنه کلوپ جانشین لوا پیداکنه ،مشکلی بزرگی برای بایرن است اگه دورتمندضعیف بشه توبوندسلیگاانگیزه نداره ومثل همیشه تواروپابایرن تنهامیشه
کلوپ خیلی گناه داره اول کاگاوا بعدگوتزه وحالا لوا ،ولی یک اریایی هیچوقت کم نمیاره
اینم جواب کسانی که به ما انگ نژاد پرستی زندند،یک جمله از نژادپرسترین ادم تاریخ
هیتلر:اگه من اسلحه سازهایی از پارس داشتم صدسال پیش به بمب اتم دست میافتم
خودشون اریایی دوباره حسرت ایرانی ها را میخورن!
لطفاچیزی ازدنیا نمیدونید اظهارنظر نکنید!

محمد دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 19:14

لواندوفسکی در بایرن به زودی...

اشکان باواریا دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 19:18

نیماربازیکن خوبی نی بازیگرخوبیه خوب خودشو میندازه اصلیتش افغانی ولی برا برزیل بازی میکنه

کان مقدس دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 19:29

بابا جوجه اردکارو که بازیکن حساب نمیکنند.نیمار؟؟؟؟؟؟؟
خیلی دوستدارم بارسا یبار دیگه به بایرن بخوره.هواداراشون یکم قدعلم کردن

only bayern دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 23:54

باستین 31 جان.تمام حرفات رو قبول دارم به غیر از اون جمله از هیتلر.محاله که هیتلر اون جمله رو گفته باشه.چون اگه صنعت اسلحه سازی آلمان زمان هیتلر و صنعت اسلحه سازی ایران زمان رضاخان رو با هم مقایسه کنی متوجه میشی که قرن ها از ما جلو بودن

bastian31 سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 00:45

بعضی ها حرس ادم در میاورند،خوابم میاد حوصله ندارم حرفمو ثابت کنم ،فقط یک مثال برات میزنم بانهایت احترام تاضایع شوی
اولا رضاشاه بدبخت کردایران وحالا مثال توصنعت فضا وماهواره هفت کشوربیشترنیست اونا بیش یک قرن تلاش کردن ولی ما بیست ساله بهش دست یافتیم ،مثل والیبال و درخشش المپیک
راستی یادم اومد
امریکاپیش ازچهار قرن داره اسلحه میسازه ولی ایران که سی سال بیشترتجربه نداشت توانست بهترین هواپیماجاسوسی امریکارا بگیره
وحالا دیگه ساکت ،تادیگه دماغت بیشتر نسوخته برو بخواب

only bayern سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 01:09

با این جملات خوش باش.خدماتی که یک نفر به کشور کرده رو اسمش میذاریم،بدبخت کردن.واقعا عجیبه.مطمئنم در مورد رضاخان هیچی نمیدونی.من کاری به بقیه کشورها ندارم تو گفتی.هیتلر(آلمان اون موقع) با ایران من هم وضعیت هر دو تا کشور رو تو جنگ جهانی دوم ،رو مقایسه کردم.این جملات تو اینترنت پره.اگه خوشحال میشی تا من هم یه جمله از ناپلئون بگم:اگر یه گروهان از ارتش من ایرانی ها بودم من کل جهان رو فتح میکردم.حالا با حس قویتری تو برو بخواب

bastian31 سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 11:15

اولا که جمله ناپلئون تکراری وبعدش معلوم شد از چه نوع ادمهایی هستی
اخه ادمی که در14سالگی فساد اخلاقی میکنه و ازایران وکیل میفرستند تا ازادش کنن خودش باکورش کبیر یکی میدونه باید شاه ایران باشه،خودم تنهاازابروریزیش میتونم یک رمان بنویسم من چیزی نمیدونم
اینم برای اطلاعات عمومی کورش کبیرفقط پادشاه ایران نبوده بلکه پیامبرخدا بوده ،مراجع تقلید ازطریق قران ثابتش کردن
من اصلابااینجور ادمها بحث نمیکنم ،هرچه دل تنگت میخواد بگو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد