وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: مطمئنم که در هیچ باشگاه دیگری به جز بایرن بازی نخواهم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فیلیپ لام خواهان مشخص شدن پست او در باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان شد.


کاپیتان 29 ساله بایرن مونیخ در این خصوص به سایت Sportbild آلمان گفت: "برای من بازی در هر دو خط میانی و دفاعی ممکن است ، اما تعویض شدن منطقه بازی من در هر دیدار کمی دشوار است. من بازی در هر دو پست را دوست دارم، فقط در دفاع راست عملکرد بهتری نسبت به دفاع چپ دارم."

وی در ادامه با اشاره به جام جهانی آینده گفت: "در موقع شروع جام جهانی می خواهم مشخص شده باشد که من دفاع کناری هستم و یا هافبک دفاعی. البته در بایرن مونیخ مصدومان تیم آمادگی بازی را پیدا کرده اند و پپ گواردیولا باید در مورد پست من تصمیم گیری نماید."

فیلیپ لام ضمن ابراز وفاداری خود به باشگاه افزود: "من مطمئن هستم که در هیچ باشگاه دیگری به جز بایرن مونیخ بازی نخواهم کرد و برای جدا شدن از بایرن دلیلی وجود ندارد."

نظرات 10 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 21:24

مرسی با غیرت!

اشکان باواریا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 22:51

فیلیپ لام،باستین شوآین ایشتایگر،مانوئل نویر،هولگربادشتوبر،فرانک ریبری این بازیکنان هیچوقت ازبایرن جدا نمی شوند و به بایرن وفادارخواهند بود.

زهرا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:06

عاشقتم کاپیتااااان

H.H پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 00:12

بدجوری ما هواداران رو عاشق خودت کردی پسر
هم از نظر اخلاقی و هم فنی تو پست خودت و یا بهتره بگم تو پست های خودت بی نظیر هستی

amir bayern پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 01:34

kashki bargardi defa rast in rafiniya bad jor ro asabe aslan dar hade bayern nist

محمد جواد پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 02:06

liebe Capitan

شوانی چابهار پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 12:13

فقط میتونم بگم مرسی کاپیتان
شوانی-مولر هم هیچ کجا نمیرند

کان مقدس پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 18:15

ما اینجور بازیکنایی میخام.
بازیکنایی مثل کروس حزب بادن.
فرق لامو کان با بازیکنای دیگه اینجور جاها مشخص میشه

hani bayerni پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 21:10

aghaye kane moghadas lotfan be kroos tohin nakon.motmaen bashin kroos hij ja nemire.dar zemn kroos javone va hanooz be tajrobe lahm nareside.albate az ye nazar kroos hagh dare.bayern hamintori dare haf back mikhare.in tori jaei vase hafback ghabely mesle oon nemimone

S.M جمعه 17 آبان 1392 ساعت 14:29

ایول کاپیتان...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد