وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر آگسبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در هفته دوازدهم بوندسلیگا باواریاییها 3 بر 0 آگسبورگ را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.


پپ گواردیولا :

این رکورد شکنی را به بازیکنان بایرن تبریک می گویم. به مدیران و همه کارکنان بایرن هم تبریک می گویم. من از هر بازی چیزهای جدیدی یاد میگریم، ما امروز بازی را خوب  شروع کردیم، در ادامه زیاد خوب بازی نکردیم. در نیمه دوم کمی بهتر ظاهر شدیم. بازیکنان ما اکنون با آمادگی به تیم های ملی خود ملحق می شوند. 

 

فرانک ریبری:  

گلی که زدم برای خودم و تیمم بسیار خوب بود، ما خیلی با انگیزه بودیم و بازیکنان بسایر بهتر از قبل بودند، بازی آینده ما در دورتموند بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود و ما باید به فکر آن باشیم و بتوانیم رکورد خود را هم افزایش دهیم.

 

جروم بواتنگ: 

واقعا خوشحالم که توانستم گل بزنم و همچنین از خلق یک رکورد جدید و به همه بایرنی ها تبریک می گویم و به خصوص به یوپ هاینکس، در این بازی کل تیم عملکرد خوبی داشتند و حالا می توانیم بسیار خوشحال باشیم. 

 

مارکوس وینزل (سرمربی آگسبورگ):  

بایرن مونیخ به طرز غیر قابل باوری قدرتمند است. ما امروز به طور کامل تحت کنترل آنها بودیم و گل زود هنگام هم به آنها کمک کرد که تسلط بیشتری پیدا کنند و من در کل از تیمم راضی هستم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شوانی چابهار یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 05:53

تبریک بابت شکستن رکورد چندین و چندساله به بایرنی های هم نفس فقط میتوانم بگویم خوشحالم

bastian31 یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 09:37

بازی که به دلم نچسبید وایویساالیچ عجب گل روبنی به دورتمند زد
امارجالب دانته چهارمین پاس گلش را داد درچهار تورنمنت اروپا،سوپرجام اروپا،بوندسلیگا،حذفی وامار بد گل زنی 27گل در12بازی بامیانگین ضعیف 2.2
بنظرم بهترین بازیکن مانژو بود که بی نقص در کار حمله وپاسکاری ودفاع و بر عکس هم تیمی هایش برایشون موقعیت گل زنی ایجاد کرد وحتی یک موقعیت برایش فراهم نکردند تا چهارمین هفته پیاپی گلزنی کنه
وحالا دیگه موقع تحقیر ایتالیاست

اشکان باواریا یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 12:28

بایرن هررکوردی رو جابه جا میکنه عشق است بایرن من تودنیا فقط عاشق بایرنم یک بارعاشق جنس مخالف شدم 18سالم بود کسی به حرفم گوش نداد گفتم ولش کن بابا عاشق بایرن شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد