وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: از بالوتلی نمی ترسم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ژروم بواتنگ، مدافع تیم ملی آلمان، در آستانه دیدار دوستانه مقابل ایتالیا تاکید کرد که از روبرو شدن با ماریو بالوتلی ترسی ندارد.

مهاجم جنجالی روسونری در یورو 2012 دو بار دروازه آلمان را باز کرد و موجب پیروزی 2-1 لا نازیوناله مقابل ژرمن ها شد اما بواتنگ مطمئن است که از توانایی لازم برای متوقف کردن بالوتلی برخوردار است.

او به نشریه بیلد گفت:" او ما را از یورو 2012 حذف کرد اما این به آن معنا نیست که من از او می ترسم. او یکی از بهترین مهاجمان اروپاست. وقتی او در 100 درصد آمادگی است، متوقف کردنش اصلا آسان نیست. روبرو شدن با او چالش جذابی برای خط دفاعی و برای من شخصا است. تقریبا غیرممکن است که بتوانید برای 90 دقیقه مانع از رسیدن مهاجمی مانند بالوتلی به موقعیت شوید اما این به من بستگی دارد که مانع از تاثیرگذاری او شوم. من می خواهم شرایط را برای او دشوار کنم."

نظرات 1 + ارسال نظر
نواب جمعه 24 آبان 1392 ساعت 00:38

ما برمیگردیمهمیشه برمیگردیم و حالا وقته بازگشته دوبارست زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچچچچچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد